Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 50
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Locatie
    HLMRmeer
    Berichten
    4.091
    Blog Entries
    243

    Standaard

    Ik hoop dat je morgen (dan was de TNT dame er weer toch?) een bevredigend antwoord krijgt, maar ik ben bang dat meer dan financiele compensatie (if at all) er niet inzit.
    Voor niet liefhebbers van een bijzonder stukkie hout ziet het er misschien wel uit als 'rommel' die aan het eind van de dag uit de bus geveegd wordt.
    vriendelijke groet, Olav
    Founding Member of the Gun Guitars Owners Association
    www.makeyoursongcount.com

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 oktober 2010
    Locatie
    af en toe in de 7e hemel... (als ik speel)
    Berichten
    752

    Post Update'tje

    Beste mensen,

    heb afgelopen woensdag middag voor het eerst contact met die desbetreffende persoon van TNT gehad en er werd mij verteld, dat het proces aan de afzender werd overgelaten i.v.m. zijn claim, dus m.a.w. zoek het maar uit !
    Indien de 2 schoonheden nog zouden komen opdagen, zou ik het te horen krijgen en anders zou ik van hun niks meer vernemen..., dus heb er een hard hoofd in..
    bye bye baby's...
    "als je scheten maar flink naar hout stinken.., dan heb je goed geschuurd ! " HP.
    http://picasaweb.google.com/109435607338071709971/HowToBuildMyFirstAcousticGuitar

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Dat verhaal heb ik vaker gehoord ja. De verzender is degene die de dienst gekocht heeft, en ook de verzekering, die bij de verzekerde zending hoort, betaald heeft, en dus is diegene de persoon die aanspraak moet maken.
    Hoe frustrerend het ook mag zijn, op zich klinkt het best logisch geloof ik.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2009
    Locatie
    Maasland
    Berichten
    805

    Standaard

    Dan vraag je de beste man toch om aanspraak te maken? Het waren zijn laatste drie planken, ik kan me voorstellen dat hij er ook de balen van heeft.
    Ja heb je, nee kun je krijgen - toch?

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Natuurlijk, de afzender betaalt voor het produkt en bij een klacht kan hij bezwaar aantekenen bij de leverancier van het produkt. Als je bij de bakker een krentenbol met rozijnen koopt ga je ook klagen bij de bakker en niet bij de rozijnenfabriek, dat lijkt me zo voor de hand liggend.
    Jij gaat klagen bij de bakker die jou je geld teruggeeft. De bakker gaat klagen bij de rozijnenfabriek.

    Maar jij dacht, als ik zelf naar de rozijnenfabriek fiets dan komt alles voor de euh... bakker?
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 oktober 2010
    Locatie
    af en toe in de 7e hemel... (als ik speel)
    Berichten
    752

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Natuurlijk, de afzender betaalt voor het produkt en bij een klacht kan hij bezwaar aantekenen bij de leverancier van het produkt. Als je bij de bakker een krentenbol met rozijnen koopt ga je ook klagen bij de bakker en niet bij de rozijnenfabriek, dat lijkt me zo voor de hand liggend.
    Jij gaat klagen bij de bakker die jou je geld teruggeeft. De bakker gaat klagen bij de rozijnenfabriek.

    Maar jij dacht, als ik zelf naar de rozijnenfabriek fiets dan komt alles voor de euh... bakker?
    Je hebt het toch niet tegen mij, hoop ik..??
    De logica van jouw verhaal is ver te zoeken. Meestal ga je een verloren object zoeken op de plek waar het verloren is..., en het is bepaald allemaal nog niet voor de bakker...
    "als je scheten maar flink naar hout stinken.., dan heb je goed geschuurd ! " HP.
    http://picasaweb.google.com/109435607338071709971/HowToBuildMyFirstAcousticGuitar

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Ja, soms wordt ik bloemrijk met leuke gevonden vergelijkingen waardoor je helemaal het spoor bijster raakt.

    afijn.

    Er zijn 3 partijen, de afzender, de vervoerder en jij.

    Jij kan niet zoeken.
    De vervoerder heeft geen boodschap aan jou want die werkten niet in opdracht van jou.
    De afzender is niks kwijt, die gaat ook niet zoeken.

    De vervoerder gaat alleen zoeken als die het verzoek krijgt van de afzender.
    De afzender moet bewogen worden dat verzoek te doen.
    Jij kan de afzender bewegen.

    Je moet dus stennis maken bij de afzender ipv bij de vervoerder.

    Maar goed. Zo denk ik dan weer. De ene logica is de andere niet.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2002
    Locatie
    near de ruines of townhall city
    Berichten
    11.264

    Standaard

    Hoe vervelend dat ook is Bluewey, zo is het wettelijk wel geregeld. Jij bent pas eigenaar van de goederen als ze bij jou zijn afgeleverd en je hebt getekend voor ontvangst. Je hebt wel getekend, maar niet alles ontvangen en dus is de afzender nog steeds eigenaar en de enige die kan claimen. Aangezien je ook bij hem moet zijn voor uitkering van de verzekering en ik (gezien jouw beschrijving) denk dat de afzender van goede wil is moet het wel geregeld worden.
    Maar dan heb je nog steeds je mooie ebbenhout niet terug
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

  9. #29

    Standaard

    Ik denk dat het nog veel lastiger wordt, je hebt namelijk getekend voor ontvangst.

    Tja hoe lullig ook maar ik denk dat je nul krijgt.
    mijn ervaring is dat het al lastig is als je helemaal niets krijgt, laat staan als je getekend hebt.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 oktober 2010
    Locatie
    af en toe in de 7e hemel... (als ik speel)
    Berichten
    752

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zjanke Bekijk bericht
    Hoe vervelend dat ook is Bluewey, zo is het wettelijk wel geregeld. Jij bent pas eigenaar van de goederen als ze bij jou zijn afgeleverd en je hebt getekend voor ontvangst. Je hebt wel getekend, maar niet alles ontvangen en dus is de afzender nog steeds eigenaar en de enige die kan claimen. Aangezien je ook bij hem moet zijn voor uitkering van de verzekering en ik (gezien jouw beschrijving) denk dat de afzender van goede wil is moet het wel geregeld worden.
    Maar dan heb je nog steeds je mooie ebbenhout niet terug
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Bekijk bericht
    Ik denk dat het nog veel lastiger wordt, je hebt namelijk getekend voor ontvangst.

    Tja hoe lullig ook maar ik denk dat je nul krijgt.
    mijn ervaring is dat het al lastig is als je helemaal niets krijgt, laat staan als je getekend hebt.
    Ja jongens, in eerste instantie hield ik ook m'n hart daar voor vast, maar gelukkig zei de telefoniste van TNT dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken. Miss is dat tegenwoordig anders geregeld ofzo. Het zou kunnen zijn, dat je tekent voor het feit dat er iets is afgeleverd, maar niet voor de inhoud. Dat is het idee wat ik er van kreeg, gezien die reactie van die telefoniste op mijn vraag over deze kwestie.

    Ze heeft me toen verscheidene malen gerust gesteld..., nou ja.., gerust gesteld...
    "als je scheten maar flink naar hout stinken.., dan heb je goed geschuurd ! " HP.
    http://picasaweb.google.com/109435607338071709971/HowToBuildMyFirstAcousticGuitar

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top