Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 44

Discussie: vergeten...

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2010
    Locatie
    Krimpen aan den IJssel
    Berichten
    479

    Standaard haha

    ik ben wel eens bij een klant gereedschap vergeten
    oeps moest toen terug rijden 200 km om kist te halen


    ook al gehad mijn telefoon met mijn eigen telefoon mezelf bellen naar zakelijke tel dan weet je gelijk waar die is hahahahha

    en wederom 100 km terug rijden voor je spullen

    ouderdom denk ik
    Gear: ESP LTD KH202 exit/ return Fender Tele USA , Yamaha APX FM500
    Ibanez Prestige , RG1451 Gibson LP Studio , Blackstar HT40 Boss Delay DD-7
    Tascam guitar trainer , Boss CH-1Chorus Boss Blues driver ,Cry baby GCB-95, Polytune
    Boss RC-3 Looper, Dr NO Kafuzz ,Rocktron Cotton Mouth Fuzz

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 maart 2010
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    181

    Standaard

    Ik ben wel eens meerdere malen me schooltas vergeten toen ik nog op de Havo zat..

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Ik vergeet wel eens wat en meestal is het geen probleem. Een slide gaat prima met een aansteker of bierfles en je kan prima leven zonder pedaal maar een gitaar is een ander verhaal.
    Ik heb wel eens een gitaar moeten gebruiken van een knaap die er eentje van huis ophaalde, een HELE goeie zei hij nog. Kwam ie aanzeilen met een Rock Hudson flabbercaster Deluxe inclusief tijgerprint en Floyd. Hij bedong ook nog, wegens sterke positie, een som van slechts 50 euro kan ik me herinneren maar goed, na het eerste intro brak er al een snaar en ik heb de rest afgemaakt op een akoestische wat toch anders is.

    Soms blijft er wat thuis staan en soms blijft er wat achter op een podium en dan moet je de volgende dag weer terug.
    Het komt niet al te vaak voor hoewel ik me nu bedenk dat er nog steeds een Princeton in een studio staat die ik nog moet ophalen.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #24
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Afgelopen optreden stond ik rustig te ouwehoeren en kom ik erachter dat ik m'n wireless ben vergeten. Ik dus snel in de auto terug naar huis, wireless ophalen en weer terug. Na het optreden alles inpakken en wegrijden. Ben ik de boel weer thuis aan het uitladen ben ik weer m'n jas en een andere tas vergeten... Toch handig dat het optreden in de stad was waar ik woon, maar ze stonden wel raar te kijken toen ik alweer langs kwam...
    Gezocht: Ibanez DE7

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Berichten
    619
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ooit wel eens een optreden gehad met een coverbandje waarbij de drummer voor een optreden doodleuk zo'n stokken vergat.. Gelukkig heb ik altijd wel een extra setje mee dus was het niet erg. Maar zo'n drummer hebben we achteraf subtiel de oefenruimte uit getrapt Natuurlijk kun je wel eens iets vergeten maar als dit soort dingen vaker van toepassing zijn zeg ik op een gegeven moment stop..

    Overigens vergeet ik zelf ook wel eens wat. Weet nog dat ik ooit in een groot theater moest spelen en ik pas net m'n Marshall dsl100 had en m'n speakerkabels vergeten was... Gelukkig waren we expres extra vroeg alles gaan opbouwen doordat het niet anders kon met de soundcheck en was thuis dichtbij, maar leuk is anders. Daarom heb ik tegenwoordig altijd van alle kabels en snoeren die ik nodig heb of misschien nodig heb enkele extra bij me!
    Te koop:
    - Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
    -Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro

  6. #26

    Standaard

    Ik vergeet zelf vaak plectra. Hoeft geen probleem te zijn, ware het niet dat ik met de meeste plectra niet goed overweg kan. De Dunlop Big Stubby's bevallen mij echt geweldig en als ik die niet bij me heb wordt mij vaak zon plat plastiek dingke in hadden gedrukt. Hadden ze overal maar big stubbys's

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 maart 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    410

    Standaard

    Ik vergeet wel eens mijn stick als ik ga sporten. Daarnaast vergeet ik ook wel eens mijn schoenen na een wedstrijd. Dan speel ik eerst een wedstrijd op sportschoenen, ga dan douchen en doe mn sportschoenen weer aan omdat je alleen daarmee de zaal in mag. Uiteindelijk kom je er in de kroeg achter dat je nog op je sportschoenen loopt. :S
    Echte mannen hebben een handtekening in wit!

  8. #28

    Standaard

    In het verleden wel eens een kabel vergeten, maar na de derde keer leer je dat hard af. "Sneu geld" noemen ze dat in het Gronings, zet je onderkaak naar voren en je weet wel wat ik bedoel.

    Een gitaar vergeten, dat heb ik nog nooit gehad. Juist andersom, heel vervelend: elke keer als ik een trein of auto uitloop en ik heb dan eens geen gitaar bij me denk ik "Shit, waar is mijn gitaar...?" waarna ik na een halve seconde denk oja, ik had er geen mee....ik kom er maar niet vanaf.

    Mooie anekdote:

    Moest eens spelen in het MECC, enorme concerthal in Maastricht. 14:00 in Groningen de bus aan het laden met de band. Rustig naar Maastricht gekacheld en om 19:00 aan het eten, daarna opbouw/soundcheck. Paul Elstak en de Vengaboys en girls liepen ook backstage en zouden na ons. Bassist zijn amp opbouwen, dat klaar, vraagt aan iedereen "wie heeft mijn bas verstopt". Kwartier later komt ie tot de conclusie dat ie die tegen de zijkant van mijn appartement in Groningen heeft laten staan.....hilarisch. Buurman had hem hier voor de zekerheid maar binnen gezet, dus dat kwam goed maar een draak van een bas werd er opgehaald om de show af te maken....wij lachen natuurlijk, en of andere roze aktieve 5 snaar

  9. #29

    Standaard Vergeten

    Hi
    Sinds ze hier het Alzheimer café hebben verhuisd, kan ik het ook niet meer terug vinden.

    Zou niet meer weten waarom ik op deze draad reageer.
    Vriendelijke groet, Gus

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 april 2006
    Berichten
    4.059
    Blog Entries
    1

    Standaard

    vergeet ik mijn eigen topic...

    Nee, het was niet mijn klotegibson... maar mijn topfender!
    die gibson had ik ws gewoon laten liggen.. kan een ander er ziek van worden!
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top