Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 25
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 april 2009
    Locatie
    Buggenhout
    Berichten
    207

    Standaard

    Ik heb geen kat en zeker geen vrouw
    Thanks voor de antwoorden, ik moet eerst nog veel meer kennis opdoen voor ik geld uitgeef. Kennis over hardware en het spelen zelf. I'm an amatur
    After all is said and done. More is said than done.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Ik zet hem wel eens thuis aan ipf van mijn kleine Fender Champ, gevolg:
    Katten overstuur --> vrouw over de zeik.....
    in plaats fan.....?

    Maar euh, de vrouw over de zeik: soit! Maar de katten overstuur: nee, dat kan echt niet!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Ik heb mij DB verkocht aan Aca ilic hier op het forum.
    Alleen omdat hij te hard moest om bij het geluid te komen dat ik mooi vond.

    Kort daarna zat ik weer met een tweed amp maar dan van fender welke gemod is door mr bassman uit eelde.

    DB


    fender



  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 april 2009
    Locatie
    Buggenhout
    Berichten
    207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    fender

    Die foto is gewoon prachtig. Het volledige plaatje klopt ! Enkel de deur had recht mogen staan ! Droooooool !
    After all is said and done. More is said than done.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2010
    Locatie
    IJsselstein
    Berichten
    233

    Standaard

    Bedankt allemaal! Ik kan echt niet wachten om hem ff goed open te trekken in de oefenruimte morgen

    Wat betreft de footswitch, ik heb daarvoor een stereo kabel nodig dus die moet ik nog ff gaan fixen. Morgen middag vrij dus ik ga dan ff op zoek naar een goedkoop kabeltje om uit te proberen.

    Even een vraag die hier niet helemaal thuis hoort maar ik probeer het toch even. Als ik een goede overdrive wil voor deze versterker voor de stevigere nummers zoals Killing in the name off hebben jullie dan aanraders voor mij? Ik denk er ongeveer 60 euro voor heb op dit moment.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    7.411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Platyhelminthes Bekijk bericht
    Bedankt allemaal! Ik kan echt niet wachten om hem ff goed open te trekken in de oefenruimte morgen

    Wat betreft de footswitch, ik heb daarvoor een stereo kabel nodig dus die moet ik nog ff gaan fixen. Morgen middag vrij dus ik ga dan ff op zoek naar een goedkoop kabeltje om uit te proberen.

    Even een vraag die hier niet helemaal thuis hoort maar ik probeer het toch even. Als ik een goede overdrive wil voor deze versterker voor de stevigere nummers zoals Killing in the name off hebben jullie dan aanraders voor mij? Ik denk er ongeveer 60 euro voor heb op dit moment.
    Dat kan je ook makkelijk met het crunchkanaal hoor, gewoon de pre-amp helemaal open en behoorlijk wat mids erin gooien.

    2e hands boss DS-1 pedaal doet de het ook prima, gooi die dan wel over de effectsloop

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Platyhelminthes Bekijk bericht
    Even een vraag die hier niet helemaal thuis hoort maar ik probeer het toch even. Als ik een goede overdrive wil voor deze versterker voor de stevigere nummers zoals Killing in the name off hebben jullie dan aanraders voor mij? Ik denk er ongeveer 60 euro voor heb op dit moment.
    Zoals Geert ook al aangeeft, die heb je niet misschien direct nodig. Koop (of probeer!) anders evt. eerst een goede booster! Geloof me, ik heb een Newtone Flowerbooster (een Zvex SHO-clone) en die is i.c.m. mijn Classic 30 en/of mijn Delta Blues gewoon geweldig! Ik heb af en toe iets meer gain nodig dan deze amps leveren en een goede booster doet wonderen. Het enige nadeel is dat je dan niet in één keer van clean naar max. gain kunt, maar ik speel meestal op het tweede kanaal met op een crunch-stand en doe veel met de volumepot van de gitaar.
    Ik gebruikte eerst een Elektro Harmonix LPB-1, die niet zo goed is als de Newtone, hoewel ik er qua boost wel plezier van heb gehad.
    Verder gebruik ik af en toe een Blackstar HT Dual i.c.m. met de Classic 30, maar die is wel wat duurder. Werkt ook wel erg goed en je hebt dan eigenlijk een driekanaals amp!

    Gr. Coos
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  8. #18

    Standaard

    Er is in ieder geval niks mis met een tubescreamer voor een classic 30.
    dat is zelfs smullen.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2008
    Locatie
    Bredene, België
    Berichten
    1.084

    Standaard

    Maar voor killing in the name of, zou IK een Rat nemen. Voor die prijs wel te vinden.
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2010
    Locatie
    IJsselstein
    Berichten
    233

    Standaard Rinkelende buizen?!

    Hoi,

    ff snel een vraagje, de buizen in mijn versterker rinkelen tijdens het spelen.. In hoeverre is dit normaal? En als het niet normaal is wat is er dan aan te doen?!

    Sorry als dit een heel erge noob vraag is maar heb niet zoveel ervaring met buizenversterkers.

    Oplossing voor de footswitch was trouwens gewoon een stereo jack kabel van een tientje kopen

    Alvast bedankt!

    Groeten Jaap

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top