Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 34

Discussie: line6 m5

  1. #1

    Standaard line6 m5

    Hoi!

    weet er iemand meer van?



    dat hout op de achtergrond lijkt wel op guitar center, enne, op TGP lijkt 't allemaal al een gedane zaak hoewel er ook gezegd word dat 't een hoax is !
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 november 2008
    Locatie
    In d'n Achterhoek
    Berichten
    2.802

    Standaard









    VLAM!

    Sommigen zeggen dat het nep is maar ik denk het niet. Wel gek dat ze daar dan niet mee zijn gekomen op de NAMM.
    "Till I Cadillac"

    Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

  3. #3

    Standaard

    nou! dat vroeg ik mij dus ook af !!!

    ik vond 't raar dat het niet op de NAM te vinden was maar aan de andere kant lijkt mij dit ook wel logisch: anerzijds: al de technologie enzo daarin moet ook bekostigd worden: hoeveel willen ze hiervoor gaan vragen :s!?
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2006
    Locatie
    Katendrecht
    Berichten
    2.091

    Standaard

    ik heb op TGP al gepost dat een Duitse webshop'm had voor 199 Euro, maar daar reageerde bijna niemand op (meer $-minded denk ik)..
    Rich van Line6 heeft vervolgens gereageerd met 'dat hadden de duitse vriendjes beter niet kunnen doen..'
    het lijkt dus wel degelijk echt..

    Wel erg tof idee, maar m.i. Net een 'M' te weinig, als je de hele tijd 2 switch
    es tegelijkertijd moet intrappen om je presets te schakelen..
    Als het echter (zoals bij de M9), een gedeeld scherm is voor meerdere fx per preset (4x3; 4 bij de -13, 3x2; 3 bij de M9, en 2x1;2 bij de M5), lijkt het me wel echt kicken..
    Dan kan L6 nl. In een klap de Tonecores (1x1) en Modellers (4x1) vervangen, zonder moeilijk te doen..

    Van de andere kant; Het zou een echte Nova-killer kunnen worden..

    Men speculeert dat het je '1 effect per nummer' pedaal wordt, dus bijv. Alleen de flanger voor dat ene nr, vervolgens de tremolo, en dan een envelope filter..
    ......klinkt niet gek eigenlijk..



    Voor mij is't nog even wachten, omdat een MythFX Triton + TC Flashback het voor mij moeten opvangen op zo'n klein stukje pedalboard..
    Laatst gewijzigd door Nitefly7; 19 februari 2011 om 19:54
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

  5. #5
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Op basis van die foto's van alleen het apparaat leek het een slechte photoshop en dus een hoax, maar wat ik daar zo tussen die 65Amps zie liggen... dat ziet er toch wel behoorlijk 'real life' uit. Als ze het niet op NAMM presenteren zegt niets, dat de Duitse grootgrutter ze al op de site had zegt me meer en wel dat het betrouwbaar is
    De geluidskwaliteit is, als ze dezelfde hardware gebruiken als de M9 en 13 in ieder geval beter dan eender welk tweeknops multi effect ook. Maar in het gebruik en programmeren is het misschien wel een beetje beperkt. Afijn, we zullen het wel zien.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  6. #6

    Standaard

    Interessant! Heel interessant zelfs!
    Deze ga ik volgen..

  7. #7

    Standaard

    is het niet 1 x 1 en dan die rechts een tap tempo? tenminste, dat is wat ik zie! Opzich is het ideaal: 1 pedaal voor alle mods... als je er een delay naast zet heb je hierin je chorus, flanger en al die dingen !
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

  8. #8

    Standaard

    Opzich zou het heel veelzijdig zijn.
    Je kunt bijvoorbeeld een delay en een chorus/flanger ofzo onder de knoppen zetten, en zou het nodig zijn een andere scene selecteren, waar weer een chorus en een phaser in staan.
    Verder een tuner zit erin.. Volgens The GearPage komt er geen looper in. Voor mij geen gemis. Voor mij zou deze een ontzettende uitkomst zijn, aangezien ik al eeuwen een M9 wil, maar telkens te duur vind, aangezien ik toch niet veel effecten ga gebruiken.
    *alvast begint met sparen*

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Ik vind zo'n ding met maar 2 knoppen nou niet echt interessant... Omdat hij maar 2 knoppen heeft kan hij een losse delay niet goed vervangen, dan hou je bij mij alleen nog maar chorus en phaser over. Tenzij ze een geniaal systeem hebben verzonnen om snel te wisselen tussen presets, heb je hier alleen thuis wat aan of als je live heel veel verschillende effecten gebruikt en daar niet zo vaak tussen hoeft te wisselen.

  10. #10

    Standaard

    Ik heb de M9 voor 2 weken gehad en heb hem inmiddels weer verkocht! Het is een prima apparaat, maar voor mij TE groot en uitgebreid... Ik wil gewoon een lekker eenvoudig boardje hebben, geen gedoe: paar drives, chorus, delay, vp en een tuner !

    all you need ! dit zou wel een uitkomst zijn voor de Chorus, en dan evt. af en toe een flanger ofzo erover !
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top