Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 26
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.485

    Standaard

    Het zou voor mij een reden zijn mijn serienummers niet te geven in ads, een lolbroek pleurt hem in de database en dat is om meerdere redenen onhandig voor mij en de volgende koper.

    Ik heb van nature iets tegen databases die gerund worden door goedwillende amateurs die nergens op aan te spreken zijn, de boel niet controleren en zichzelf al helemaal niet.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Het zou voor mij een reden zijn mijn serienummers niet te geven in ads, een lolbroek pleurt hem in de database en dat is om meerdere redenen onhandig voor mij en de volgende koper.

    Ik heb van nature iets tegen databases die gerund worden door goedwillende amateurs die nergens op aan te spreken zijn, de boel niet controleren en zichzelf al helemaal niet.
    dat vind ik erg zwakke argumenten om het niet te doen, ten eerste als je een gitaar koopt kun je toch vragen naar een serienumers en anders zie je zelf toch ook wel in dat er iets mis is. het hele systeem is een kwestie van vertrouwen, maar dit forum toch ook. misbruik kan ook op dit forum voorkomen.

    Ik zie niet in waarom niet, als je het niet wil gebruiken oke, maar ik heb inmiddels al contact gehad met gitaarnet die mij wel een kans wou geven ervoor en de html sample is er al.
    Te Koop : Fender Squier Rosewood Neck ,Epiphone Les Paul bolt-on neck PM

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.485

    Standaard

    Nou, leuk! Toestemming, zet hem op!
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Nou, leuk! Toestemming, zet hem op!
    Thnx ik ga mn best doen om er iets moois van te maken.
    Je zal nog verbaasd zijn ; )
    Te Koop : Fender Squier Rosewood Neck ,Epiphone Les Paul bolt-on neck PM

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Als ik m'n gitaar nog een keer verkoop zet ik het serienummer er ook niet bij, je hoeft maar 1 persoon te hebben die denkt dat het een neppe gitaar is en je serienummer even in de database zet om je te dwarsbomen...

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Als ik m'n gitaar nog een keer verkoop zet ik het serienummer er ook niet bij, je hoeft maar 1 persoon te hebben die denkt dat het een neppe gitaar is en je serienummer even in de database zet om je te dwarsbomen...
    het gaat zich nogaltijd om de members van gitaarnet die iets kwijt zijn, dus geen verdenkingen van marktplaats/ebay of dergelijken, zoals gezegd een kwestie van vertrouwen. En stel dat het nummer in de database staat, dan hoeft het inderdaad niet zo te zijn maar kun je het beter nachecken.
    Het doel is gewoon gestolen gitaren terugvinden, je weet pas hoe belangrijk zon database is als een gitaar van je wordt gestolen..
    Te Koop : Fender Squier Rosewood Neck ,Epiphone Les Paul bolt-on neck PM

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Je vergeet nu alleen dat mensen niet alles gebruiken voor het doel wat de makers in gedachte hebben. Een situatie als die ik hierboven postte kan zomaar voorkomen.

    Daarnaast is het maar de vraag of je hiermee veel gitaren gaat terugvinden, degene die de gitaar verliest moet maar net van het bestaan van de database afweten. Als je je bedenkt dat gestolen gitaren ook over de grens verkocht worden is de kans dat je hier iets mee voor elkaar krijgt nog kleiner.

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Je vergeet nu alleen dat mensen niet alles gebruiken voor het doel wat de makers in gedachte hebben. Een situatie als die ik hierboven postte kan zomaar voorkomen.

    Daarnaast is het maar de vraag of je hiermee veel gitaren gaat terugvinden, degene die de gitaar verliest moet maar net van het bestaan van de database afweten. Als je je bedenkt dat gestolen gitaren ook over de grens verkocht worden is de kans dat je hier iets mee voor elkaar krijgt nog kleiner.
    beter dan niks toch ?
    (en tuurlijk zijn er mensen die het proberen te verpesten voor anderen/misbruik van maken, maar dat is gewoon een eindeloze discussie. Ik snap je punt echt wel hoor maar het is gewoon een overzicht van dit forum)
    Te Koop : Fender Squier Rosewood Neck ,Epiphone Les Paul bolt-on neck PM

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Theroses Bekijk bericht
    beter dan niks toch ?
    Die reactie verwachte ik al

    Als je tijd over hebt, ga vooral je gang

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Die reactie verwachte ik al

    Als je tijd over hebt, ga vooral je gang
    haha ja moet toch iets eh, mn doel is gewoon er zo veel mogelijk mensen mee te helpen, stel er wordt teveel misbruik gemaakt dan is de database ook net zo snel weer weg ;P
    Te Koop : Fender Squier Rosewood Neck ,Epiphone Les Paul bolt-on neck PM

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top