Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 18 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 178

Discussie: Bugs nieuwe forum

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    2.910

    Thumbs down

    Ik vind dit geen verbetering. Schermpje is maar zo breed dat het op een 14 inch zou passen. Zit ik net in een gutllin topic te kijken waar ik een abbonement op heb, en nu moet ik gebruik maken van een sleepbalk onderin om de foto te kunnen zien. Die zie je dus niet volledig. En ondertussen heb ik grote vlakken zwart in mijn 22 inch scherm. Slecht!!!!!
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    dat kan jezelf instellen, is wel veel werk op een forum waar er over van alles en nog wat wordt geluld, meestal gaan bij google adsense als de boel vernieuwd is de advertenties na een paar dagen relevant worden.
    was bij mij op de site ook zo, alleen heb ik daar tradetang geblokt, wil geen associaties hebben met die chinese oplichters kliek.
    alleen hier gaat het niet uitsluitend over gitaren dus de trefwoordenzoeker van google die advertenties plaatst heeft erg veel keuze.
    Ik heb nu wel de googleads geblokkeerd maar dan komt er weer een ander te voorschijn. ook weer geblokkeerd en dan steekt de adobe ad zn kop weer op.

    eens kijken of die ook geblokkeerd kan worden

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nico de Roode Bekijk bericht
    Ik vind dit geen verbetering. Schermpje is maar zo breed dat het op een 14 inch zou passen. Zit ik net in een gutllin topic te kijken waar ik een abbonement op heb, en nu moet ik gebruik maken van een sleepbalk onderin om de foto te kunnen zien. Die zie je dus niet volledig. En ondertussen heb ik grote vlakken zwart in mijn 22 inch scherm. Slecht!!!!!
    Inderdaad, ik heb hier ook een van 22inch die nu twee grijze vlakken heeft.
    Nu lijkt hij veel kleiner.....

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.391

    Standaard

    Het filmpje in mijn profiel is er nog wel (de code dan he) maar ik kan het niet terugvinden.

    Dat adres waar wel forum in staat maar op de algemene pagina uitkomt is idd wel een beetje vaag.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  5. #15

    Standaard

    Daar ben ik het mee eens ja; het zou allemaal wel wat breder mogen, dat zou de leesbaarheid zeker bevorderen.

    Verder weinig op aan te merken nog. Nice job

  6. #16

    Exclamation

    redelijk belangrijke bug: handmatige verificatie werkt niet, er kunnen zich dus ook geen nieuwe leden registreren, wordt zsm opgelost

  7. #17
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.726

    Standaard

    Joh, scheelt weer n00bies Maar serieus: het kan inderdaad wel wat breder...
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  8. #18

    Standaard

    Ik merk nu dat je jezelf op onthouden moet zetten, om ook maar iets te kunnen plaatsen.

    Verder vind ik inderdaad Forum-Forum behoorlijk dubbel.
    Laatst gewijzigd door Rick trodat; 17 februari 2011 om 11:25

  9. #19
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard

    De knop Quick navigation onderaan de pagina. Er staat nu Algemeen (Daar zitten we ook). Maar als ik erop klik krijg ik een uitrolmenu waar ik dan vervolgens het juiste forum moet kiezen. In de meeste gevallen wil ik gewoon terug naar het forum waar ik aan het lezen ben. Dat scheelt een klik en scrollen als dat direct gaat.
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.


    Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2010
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    792

    Standaard

    Klein puntje. Nieuwe berichten worden nu met heel licht blauw gekleurd wat nauwelijks te onderscheiden is van oude berichten. Misschien een betere (opvallender) kleur nemen?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top