Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 40
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2006
    Locatie
    Terneuzen
    Berichten
    831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jim__ Bekijk bericht
    Moet je dit eens kijken, zal je goed doen!
    http://www.youtube.com/watch?v=d5beg...feature=fvwrel

  2. #22
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Ik ben het getrol van proguitar89 helemaal zat. Ontopic posten of je kan vakantie vieren.
    Gezocht: Ibanez DE7

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 mei 2011
    Locatie
    elim
    Berichten
    467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Ik ben het getrol van proguitar89 helemaal zat. Ontopic posten of je kan vakantie vieren.
    wat bedoel je met getrol?
    ik ga toch bezig met me band genaamd add-band

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juli 2010
    Locatie
    Stein, Limburg
    Berichten
    1.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    wat bedoel je met getrol?
    is het nu zo moeilijk om dat zelf op te zoeken?
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    Daarmee vind je de betekenis niet vriendelijke vriend. Als je bijdehand wil doen doe het dan goed.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Unforgiven Bekijk bericht
    Daarmee vind je de betekenis niet vriendelijke vriend. Als je bijdehand wil doen doe het dan goed.
    De eerste hit is anders wel goed.
    Turn it up • Bring the noise

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    De eerste hit is anders wel goed.
    Maar de kans dat de persoon in kwestie dat begrijpt is dan weer vrij klein, een uitleg op een ander (lees: lager) niveau is mischien beter geschikt. Met alle respect uiteraard.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Trollen: met opzet offtopic posts plaatsen met de bedoeling om het topic te laten ontsporen of de voortgang te verlangzamen.
    "Met opzet" is niet altijd aan de orde omdat mensen soms niet doorhebben dat ze daadwerkelijk trollen. Maar vervelend is het wel .

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 mei 2011
    Locatie
    elim
    Berichten
    467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Trollen: met opzet offtopic posts plaatsen met de bedoeling om het topic te laten ontsporen of de voortgang te verlangzamen.
    "Met opzet" is niet altijd aan de orde omdat mensen soms niet doorhebben dat ze daadwerkelijk trollen. Maar vervelend is het wel .
    ja sorry, hoor maar ik ben gewoon enthousiast verwegen me eerste gitaar en praat er gewoon over ik stond gewoon te trillen na het gebeuren in de muziek zaak en ik kan ook niks aan doen dat ik typ fouten maak en geen punt bij de juiste plek zet

    wat ik all zij grammatica is geen sterke kant van me en begin het vervelend te vinden als ik een vraag stel en dat jullie er over gaan zeiken en dat van getrol ik doe toch ook niet zo tegen jullie ik zeg toch ook niet hjb ofzo waar moet ik anders naartoe gitaarforum.nl vind ik niks ik vind het hier gezellig en wil het ook zo houden.
    ik ga toch bezig met me band genaamd add-band

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    ja sorry, hoor maar ik ben gewoon enthousiast verwegen me eerste gitaar en praat er gewoon over ik stond gewoon te trillen na het gebeuren in de muziek zaak en ik kan ook niks aan doen dat ik typ fouten maak en geen punt bij de juiste plek zet

    wat ik all zij grammatica is geen sterke kant van me en begin het vervelend te vinden als ik een vraag stel en dat jullie er over gaan zeiken en dat van getrol ik doe toch ook niet zo tegen jullie ik zeg toch ook niet hjb ofzo waar moet ik anders naartoe gitaarforum.nl vind ik niks ik vind het hier gezellig en wil het ook zo houden.
    Je gaat al de fout in door te zeggen dat je niets aan je spelling kunt doen. Iets niet willen is iets anders dan iets niet kunnen. Als jij hier een goed opgebouwde, leesbare post neergooit, zijn we allemaal bereid je te helpen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top