Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22
  1. #1

    Standaard laten bezorgen of niet?

    Ik ben al een tijd op zoek naar een bepaalde gitaar.
    Nu ik genoeg geld en de tijd heb wilde ik die ergens volgende week gaan halen.
    Nou kom ik hem vandaag op MP tegen, wat betekent dat ik hem voor zo'n €200 minder kan krijgen, wat mijns inziens veel geld is.

    Er zitten echter wel wat haken en ogen aan.

    Het is zo`n 170 kilometer ver weg en ik ben van anderen afhankelijk voor vervoer; rijden is dus geen optie.
    Als ik hem wil zal ik hem dus met de post moeten laten bezorgen, met de risico's die daaraan vast zitten.

    Mijn vraag is dus: zal ik het erop wagen of zal ik op safe spelen en zo`n €200 meer neer tellen?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De V Bekijk bericht
    Ik ben al een tijd op zoek naar een bepaalde gitaar.
    Nu ik genoeg geld en de tijd heb wilde ik die ergens volgende week gaan halen.
    Nou kom ik hem vandaag op MP tegen, wat betekent dat ik hem voor zo'n €200 minder kan krijgen, wat mijns inziens veel geld is.

    Er zitten echter wel wat haken en ogen aan.

    Het is zo`n 170 kilometer ver weg en ik ben van anderen afhankelijk voor vervoer; rijden is dus geen optie.
    Als ik hem wil zal ik hem dus met de post moeten laten bezorgen, met de risico's die daaraan vast zitten.

    Mijn vraag is dus: zal ik het erop wagen of zal ik op safe spelen en zo`n €200 meer neer tellen?
    Ken je de gitaar goed en heb je er al eens op gespeeld, of is het puur vanwege looks?
    Soms is goedkoop nu eenmaal duurkoop...ik zou de trip wagen, zoveel is 170 km nu ook weer niet, er is vast welo een gitaarmaat die het leuk vindt om naar die winkel te gaan....en is ook nog eens een leuke dag..
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    200 euro besparen op de gitaar, dan kunnen een paar tientjes reiskosten er toch wel af?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door budje Bekijk bericht
    200 euro besparen op de gitaar, dan kunnen een paar tientjes reiskosten er toch wel af?
    Het gaat me ook niet om de reiskosten maar om de risico's die eraan vast zitten zoals dat hij stuk is, dat hij niet is zoals verwacht, dat ik geen gitaar ontvang, dat hij beschadigd word door het versturen, dat soort verhalen.

    Of is dat allemaal achterhaald?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2007
    Locatie
    boortmeerbeek (belgium)
    Berichten
    2.146

    Standaard

    De reiskosten die je maakt om hem te gaan halen, die bedoelt onze collega gitaarnetter

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    idd je bent me te snel af zelf ophalen is een goeie optie, dan kan je m eerst eens ff testen ook

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De V Bekijk bericht
    Het gaat me ook niet om de reiskosten maar om de risico's die eraan vast zitten zoals dat hij stuk is, dat hij niet is zoals verwacht, dat ik geen gitaar ontvang, dat hij beschadigd word door het versturen, dat soort verhalen.

    Of is dat allemaal achterhaald?
    Dan moet je er niet aan beginnen.
    Over het algemeen is de service van die winke redelijk okay hoor, maar wanneer huij aankomt en er is "iets" mee, kun je het allemaal weer gaan regelen. Koop gewoon bij je favoriete gitaarwinkel in de buurt
    Om welke gitaar gaat het eigenlijk?
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  8. #8

    Standaard

    Ah zo!
    Ook de benzine is niet echt een probleem, maar dan moet ik iemand dwingen om zo`n 3-4 uur met mij in een auto te zitten en dat wil ik niemand aandoen
    Tenminste, wilde.......
    Want ik hoorde net dat ik over een paar weken toch in de buurt ben vanwege een verjaardag.
    Dan denk ik dat ik het wel weet.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De V Bekijk bericht
    Ah zo!
    Ook de benzine is niet echt een probleem, maar dan moet ik iemand dwingen om zo`n 3-4 uur met mij in een auto te zitten en dat wil ik niemand aandoen
    Daar heb je vrienden voor... ik ben 40 maar heb best mensen die dat voor me doen hoor Okee, je moet eens helpen schilderen en verhuizen, maar dan heb je ook wat!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2008
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    173

    Standaard

    Ik denk dat ie toch gewoon heel zou moeten blijven als ie in een knappe koffer zit.
    En ik weet niet wat de waarde van de gitaar is maar je kunt pakketten toch 'zeker' versturen en dan gewoon heel groot een papiertje met FRAGILE erop plakken, zou het denk ik goed moeten komen..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Onbekend
    Is 't niets, in de kachel ermee! Je gooit wel vaker geld weg in de kroeg ofzo, niewaar?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top