Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2006
    Berichten
    3.933

    Standaard Hondo-Strat gratis af te halen.

    Hallo.

    Ik herinner me dat ik eens een topic gelezen heb waarin mensen dingen konden aanbieden die ze voor niets weg wilden geven, kan het alleen niet meer vinden.

    Maar goed, de situatie: ik heb jaren geleden voor een prikkie eens een Hondo Strat gekocht, dit omdat ik tijdens de vakanties gewoon iets te pingelen wilde hebben, waarbij de eis was dat de mee te nemen gitaar gewoon in mijn koffer moest passen. Ik kwam toen op het lumineuze idee om een electrische gitaar te nemen, slagplaat met pickups e.d. eraf, en in plaats daarvan een plaatje hout erop zodat je een klein beetje een akoestisch geluid had (in de stilte van je hotelkamer tenminste), dus zonder versterker of stroom of zo. Ging prima, hals en body uit elkaar schroeven, en de zaak zó in de koffer.
    Dit doe ik echter al een paar jaar niet meer, dus nu hangt dat ding er maar, is verder nog compleet met de slagplaat me alles eraan, alleen de hals is niet zo héél recht meer. Dus, wie iets zoekt als studiemateriaal voor zelfbouw of iets dergelijks (of voor mijn part brandhout) kan 'm zo komen halen. Ik vind het jammer om 'm in de vuilnisbak te gooien, vandaar.

    Groet, Jan.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Locatie
    HLMRmeer
    Berichten
    4.091
    Blog Entries
    243
    vriendelijke groet, Olav
    Founding Member of the Gun Guitars Owners Association
    www.makeyoursongcount.com

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2006
    Berichten
    3.933

    Standaard

    Dank u, misschien dat een beheerder m'n bericht daar naartoe kan verzetten.

    Groet, Jan.

  4. #4
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Post daar neergezet, deze gaat op slot

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top