Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 42 van 42
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3.329

    Standaard

    Ik las laatst een aardig verhaal over een 80s punkbassist, die er expres als een hippie bijliep om andere punks te irriteren. Hij vond het nogal grappig dat er allemaal regels waren over hoe je eruit moest zien als je tegen de regels was.

    De Britse punklook van de Sex Pistols is overigens uitgevonden in een modeboutique (Sex heette die geloof ik), dus er zit nogal een verschil tussen onverzorgd en onverzorgd.

    Maar anyway: de look is onderdeel van het totaal en moet kloppen in het totaal. Met de fotomodellenkop van Kurt Cobain erboven en een muur van gitaar als soundtrack werd een bruin wollen vest opeens supercool. Maar als ik er jazz in ga staan spelen met mijn kale harses heeft dat toch niet hetzelfde effect.
    Laatst gewijzigd door EuroCinema; 15 juni 2011 om 15:47

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Berichten
    3.881
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema Bekijk bericht
    Ik las laatst een aardig verhaal over een 80s punkbassist, die er expres als een hippie bijliep om andere punks te irriteren. Hij vond het nogal grappig dat er allemaal regels waren over hoe je eruit moest zien als je tegen de regels was.

    De Britse punklook van de Sex Pistols is overigens uitgevonden in een modeboutique (Sex heette die geloof ik), dus er zit nogal een verschil tussen onverzorgd en onverzorgd.

    Maar anyway: de look is onderdeel van het totaal en moet kloppen in het totaal. Met de fotomodellenkop van Kurt Cobain erboven en een muur van gitaar als soundtrack werd een bruin wollen vest opeens supercool. Maar als ik er jazz in ga staan spelen met mijn kale harses heeft dat toch niet hetzelfde effect.


    Om goed Jazz te kunnen spelen, is weinig haar een groot voordeel. Het vergemakkelijkt de ontvangst van breingolven uit de ruimte. Heb jij trouwens al van die coole antennes laten inbouwen in je brilmontuur ???

    Je moet de advertenties in de laatste Downbeat er eens op nachecken, en volgende maand is er een extra bijlage over Jazzmode ( met analyse) bij de New Times Jazz Gazette. Ik heb m'n nummer alvast gereserveerd.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top