Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 42
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Laat iedereen zichzelf zijn. Ik werk als personeelsfunctionaris en draag een pak op de job. Mensen die me prive kennen zoeken dat niet achter me.

    Als zij conservatorium heeft gedaan is het geen simpele meid. geef haar de ruimte. En als de band staat kun je altijd nog "image" bespreken. dan komt er vanzelf uit hoe ze er over denkt.... En dan nog.

    Weet je nog die engelse mevrouw die er zo.... verlopen uitzag. Die een operastem heeft waar je stil van wordt. Ik hou niet van opera. Maar die mevrouw is zo...geweldig...

    Suzan Boyle..... Man.... Wat kan zij zingen....
    http://www.youtube.com/watch?v=wnmbJzH93NU
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 oktober 2008
    Locatie
    whereever I lay my head
    Berichten
    6.352

    Standaard

    Je kunt het toch gewoon hebben over hoe de band zich wil presenteren op het podium en wat daar (voor de hele band) voor kleding bij hoort? Wat je uitstraalt op het podium is erg belangrijk, dat zal ze snel met je eens zijn.

    En dat is toch geen kritiek op haar persoonlijk? Ik denk dat toch de meeste mensen thuis/op het werk iets anders aan hebben dan bij optredens...

    Zolang je het niet persoonlijk maakt, lijkt het me een prima onderwerp om het eens over te hebben.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rijsberman Bekijk bericht
    Zolang je het niet persoonlijk maakt, lijkt het me een prima onderwerp om het eens over te hebben.
    Nee, maar zou het niet op gaan vallen dat een draaiende band over kleding begint zodra er een nieuwe bijkomt? Die qua kleding ook nog eens behoorlijk afwijkt van de rest? Kerels die over kleding beginnen, kom op, dat gaat ze zich echt wel persoonlijk aantrekken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 oktober 2008
    Locatie
    whereever I lay my head
    Berichten
    6.352

    Standaard

    Dat die band het nooit eerder over kleding heeft gehad, kan zij niet weten. Mij lijkt het een normaal onderdeel als je nieuw bij een band komt. Onder het motto, welkom, zo doen wij het.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 maart 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    410

    Standaard

    Mijn eerste reactie was ook om zelf het initiatief te nemen om de gehele band tegelijk te restylen. Mocht dit niet werken dan kun je altijd op zoek gaan naar een dame met de looks en zet je die ernaast op het podium.

    En als ze echt op een schooljuf lijkt kun je starten met "Alice Cooper - School's Out".

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Ik bekijk dat nog anders. Het zit niet in uiterlijk of kleding maar in houding en uitstraling. Ik bedoel, je kan haar wel een mooi pakje laten aantrekken maar niks zo dodelijk voor je band als een aangeklede aap die de boel moet trekken.
    Aan houding en uitstraling doe je niks, het is wat het is en dat is dat. Afgezien dat het goed moet doen wat het moet doen moet het ook in de mores van de band passen. That's it.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 mei 2010
    Locatie
    Spijk (GR)
    Berichten
    123

    Standaard

    Als ik het goed lees hebben jullie alleen nog gerepteerd, misschien heeft ze als jullie gaan optreden wel heel iets anders aan en maak jij je misschien wel druk om niks. Mijn vrouw is zangeres in onze band en heeft tijdens repeteren "gewone" kleren aan en tijdens een optreden past ze dat wat aan, niet omdat het moet maar dat wil ze zelf. Ik hou zelf niet zo van een dresscode, soms zie ik bandjes spelen en dan hebben ze allemaal dezelfde t-shirt aan met bijv.de logo van de band er op, niet dat ik daar op tegen ben maar het is niet mijn ding, blijft allemaal een kwestie van persoonlijke smaak uiteindelijk...

  8. #18

    Standaard

    onze bassiste looopt tijdens repetities meestal in een joggingbroek en een dik vest, maar voor optredens kleedt ze zich speciaal om. Hoort er nu eenmaal bij.

    Als je je er zorgen om maakt kun je toch vragen wat ze bij optredens draagt?

  9. #19
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard

    Ik deed ooit het geluid in een kroeg. Er kwam op een dag een bandje soudchecken met een zangeres. Grijze muis, tegen de 40, saai, maar ze zong prima. Maar 's avonds bij het optreden had ze zich een beetje verkleed.. Er kwam een sexy podiumbeest uit de kleedkamer, niet normaal meer. Dus het kan wel.
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.


    Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Ja, sommigen ondergaan echt een metamorfose (zowel qua kleding als uitstraling) zodra ze een podium op stappen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top