Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11

Discussie: Rock Werchter 2011

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.017

    Standaard Rock Werchter 2011

    Er was nog geen topic over, dus bij deze.

    Rock Werchter 2011!!

    Wie gaat er heen??

    Hele toffe line up al, al is er nog plek voor meer mooie muziek!

    o.a. Coldplay, Kings of Leon, Elbow, PJ Harvey, Iron Maiden, en Portishead komen optreden.
    Vooral Elbow kijk ik zeker naar uit! Coldplay heb ik ook al een keer gezien, en vind ik ook echt heel gaaf live.

    Ik heb net mn combi-ticket binnen!! Met meteen een camping XL-ticket erbij.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -geert- Bekijk bericht
    Er was nog geen topic over, dus bij deze.

    Rock Werchter 2011!!

    Wie gaat er heen??

    Hele toffe line up al, al is er nog plek voor meer mooie muziek!

    o.a. Coldplay, Kings of Leon, Elbow, PJ Harvey, Iron Maiden, en Portishead komen optreden.
    Vooral Elbow kijk ik zeker naar uit! Coldplay heb ik ook al een keer gezien, en vind ik ook echt heel gaaf live.

    Ik heb net mn combi-ticket binnen!! Met meteen een camping XL-ticket erbij.
    Tot nu dus voor mij al zeker niet de moeite. Weinig nieuws vind ik. Pukkelpop had Iron Maiden vorig jaar...

  3. #3

    Standaard

    Ik vind het persoonlijk voorlopig ook nog niet de moeite (om nog maar te zwijgen over de prijs eigenlijk...). Ik ben de afgelopen 4 jaar altijd geweest, maar dit jaar zal het er toch niet van komen.
    Ik denk zelf dat Pukkelpop er dit jaar beter uit gaat zien.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanderltd Bekijk bericht
    Ik vind het persoonlijk voorlopig ook nog niet de moeite (om nog maar te zwijgen over de prijs eigenlijk...). Ik ben de afgelopen 4 jaar altijd geweest, maar dit jaar zal het er toch niet van komen.
    Ik denk zelf dat Pukkelpop er dit jaar beter uit gaat zien.
    Pukkelpop kan ook tegenvallen, en uiteindelijk kan je aan de weinige band voorlopig nog weinig zeggen. Tot nu toe vind ik het gewoon kut. Gelijk Elbow, kan echt niet snappen wat iemand daaraan vindt.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.017

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caliban Bekijk bericht
    Pukkelpop kan ook tegenvallen, en uiteindelijk kan je aan de weinige band voorlopig nog weinig zeggen. Tot nu toe vind ik het gewoon kut. Gelijk Elbow, kan echt niet snappen wat iemand daaraan vindt.
    Tja smaak kwestie.. ik vind van Elbow vooral de laatste cd erg goed, nummers zoals Friend of ours, Loneliness of a Tower Crane driver, Some Riot etc. vind ik echt prachtig. Mooi gecomponeerde muziek, goeie lyrics etc.

    En de uitvoering met het BBC orchestra vind ik helemaal geweldig. Bv deze blijft gewoon zo gaaf:

    Loneliness of a tower crane driver

    Zo machtig met die strijkers, orkest en dat koor. Helaas zullen ze geen orkest gebruiken op werchter verwacht ik hahaha.. maar zonder vind ik het ook al mooi. Maar goed het moet natuurlijk wel je smaak zijn .

    Foo Fighters zou me verder ook nog leuk lijken, of Queens of the Stone age/Radiohead/Soundgarden(als die touren).
    Laatst gewijzigd door -geert-; 22 januari 2011 om 21:06

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Foo fighters, Radiohead en Soundgarden ben ik het al meer mee eens. QOTSA is ook cool, maar heb ik minder nood om te gaan kijken eigenlijk.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.017

    Standaard

    Whoohoo!! The Queens of the Stone Age komen ook! Kon helaas geen kaartje voor paradiso krijgen, maar nu komen ze dus mooi op werchter.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.490

    Standaard

    Ik ging altijd naar Torhout toen het nog Torhout/Werchter was.. Super relaxed altijd en wat een line up.. Veel toffe artiesten gezien op Torhout!! In mijn mening zijn Belgische festivals vele malen relaxter dan de Nederlandse.. Er is iets heel relaxed aan de Belgen.. Ook gewoon je auto naast je tent neerzetten.. lekkere ongedwongen lui en heeeel erg gezellig! Herkennen jullie dat of niet?...
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2007
    Locatie
    Boxmeer Rock City
    Berichten
    3.482

    Standaard

    Ah Torhout daar ben ik ook nog een aantal jaar naartoe geweest!
    Altijd lachen daar.
    Fantastisch dat de mensen daar ook gewoon mensen in hun tuin lieten kamperen en gewoon zuiptentjes in hun voortuin mogen zetten daar.
    Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.490

    Standaard

    Dat bedoel ik.... SUPER SUPER relaxed... Hele aardige mensen die belgen.. Dan weet je ook vast nog wel dat mensen ook gewoon echt in hun voortuin met heel de familie zaten te kijken wat een tuig er allemaal langs kwam.. Ik heb nog wel eens een echt belgisch kroketje 'gekregen' in het passeren van een tuin waar men zat te frituren... waar maak je dat nou mee?! En dan de organisatie.. iedere inwoner kreeg ieder jaar vrije toegang tot het festival.. als compensatie voor 'de overlast' (je zou er bijna voor gaan verhuizen hehehe..)
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top