Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 april 2010
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    875

    Standaard Fender acoustasonic Jr

    Is er iemand hier die ervaring heeft met een Fender Acoustasonic Jr, ik gebruik nu een Troubadoer van Ibanez en wil eigenlijk deze eens vervangen met een goede versterker.

    Dit schijnt een van de betere te zijn maar misschien dat jullie daar anders over denken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CID-Gibson Bekijk bericht
    Ik heb het teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering of schurft aan mijn reet.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juli 2007
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    114

    Standaard Fender acoustasonic junior

    Ik heb hem al jaren met veel plezier gebruikt. Prima sound. De laatste tijd gebruik ik hem voornamelijk met een Almansa Klassieke gitaar met Fishmann. Oerdegelijke bak met prima sound. In het begin was ik wat minder enthousiast over de sound maar dat was een kwestie van de juiste instellingen zoeken.
    Gitaarspelen is slechts een uiting van ijdelheid, er zijn duizenden die het beter kunnen!!
    Ayers DS, Crafter T0 45, Almansa 403 CTW, Traynor TS 15, Fender Acoustasonic Junior. Squier Protone Strat, Fender Standard Strat MIM, Fender USA Vintage 70 reissue, Marshall AVT 50, Jackson JDR 94.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Ik heb een aantal jaren met de Fender opgetreden. Betrouwbaar en simpel. Als je echt wilt weten hoe je gitaar kan klinken kijk dan ook eens naar AER of Schertler. Zijn een heel stuk duurder , maar klinken echt stukken beter. Komen trouwens ook wel gebruikt voor.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juli 2007
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    114

    Standaard

    Helemaal mee eens. AER is duurder, maar betere sound en een stuk kleiner. In de tijd dat ik in een band speelde veel plezier van de Fender versterker gehad. Wel loeizwaar. Nu ik 1 maal per week een koor begeleid en niet veel extra power nodig heb denk ik er wel aan om een goedkoop klein versterkrtje er bij te kopen, het is een heel gesjouw met die bak. Er is trouwens ook nog een kleinere uitvoering van de acoustasonic JR, weet zo even niet hoe die heet.
    Gitaarspelen is slechts een uiting van ijdelheid, er zijn duizenden die het beter kunnen!!
    Ayers DS, Crafter T0 45, Almansa 403 CTW, Traynor TS 15, Fender Acoustasonic Junior. Squier Protone Strat, Fender Standard Strat MIM, Fender USA Vintage 70 reissue, Marshall AVT 50, Jackson JDR 94.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 juli 2008
    Locatie
    -
    Berichten
    265

    Standaard

    Mijn mening: Geen Fender acoustasonic , klinkt erg ongebalanceerd gewoon Schertler of AER.
    Vind de troubadour trouwens voor de lage prijs beter dan de AER (prijs kwaliteit verhouding gezien).

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Locatie
    Bedum
    Berichten
    1.519

    Standaard

    Overigens vind ik de Ashdown Acoustic Radiator die ik hier heb staan wel heel erg in de buurt komen van de AER, voor iets minder geld.
    En ik ben fan van de Marshall AS100D, die heeft iets meer 'headroom'. Ook iets meer kleuring, maar da's net wat je wilt.
    Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 april 2010
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    875

    Standaard

    Mensen bedankt voor jullie imput, ik ben gewoon eens gaan proberen bij een winkel en ..... ik vond ze heel erg beroerd. Het kan ook gewenning zijn maar mijn Troubadour TA35 vind ik persoonlijk vele malen mooier klinken en die had ik volgens mij voor 300 nieuw toen. Ook de effecten vond ik niet je van het en hoewel het misschien komt omdat ik de juiste instellingen nog moet vinden vond ik het prijsverschil met mijn oude vertrouwde TA35 te groot om het risico te nemen. Dus geen Fender voor mij.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CID-Gibson Bekijk bericht
    Ik heb het teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering of schurft aan mijn reet.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 juli 2008
    Locatie
    -
    Berichten
    265

    Standaard

    goed zo en 10 tekens

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top