Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 27 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 269
  1. #21
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomdiedom Bekijk bericht
    Die vibrato lijkt me trouwens het bruutst en daarna de delay.
    Ik ben ontzettend benieuwd naar een brute vibrato, want ik heb geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen. Een pitch shift van + en -1 of zo
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  2. #22

    Standaard

    Op zijn minst.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    2.910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Wat vormgeving betreft, TC Electronic was typisch Scandinavisch in vormgeving, sober, basic en functioneel, ergens tussen B&O en Volvo in.

    Deze nieuwe Toy's R Us doet zich voor als een typisch budget serie zoals meer merken, Guyatone, EH en Dan Armstrong bijvoorbeeld, een traditionele generieke serie hebben uitgebracht voor meer behouden geesten.
    Maar goed, niet iedereen houd van eigenwijs. Ik vind ze teveel knipogen naar de Mad Professors.
    sober???

    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    587

    Standaard

    conclusie: TC electronics heeft een nieuwe marketing manager

    Practice cures most tone issues - John Suhr





  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Sober ja. Form follows function.
    Ik weet niet wat jij onder sober verstaat natuurlijk maar dat voorbeeld van je is een mooie illustratie daarvan. Die onderkant is net de gril van een Volvo zoals ze die decennia op auto's zetten. Rechthoek met 2 lampen links en rechts. Klaar.
    Elke lijn heeft een functie. Het ding lijkt eerder thuis te horen in een verwarmings systeem dan in een rock'n roll omgeving.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #26
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nico de Roode Bekijk bericht
    sober???

    Ik vermoed dat Pepe het meer over dit tijdperk van TC had:





    Maar toegegeven, met de G System etc. zijn ze qua styling al aardig 'verjongd'.

    en met de repeater natuurlijk evenzo.

    In tegenstelling tot vroeger lijken ze nu meer de concurrentie in de gaten te houden in plaats van alleen maar hun eigen koers te varen. Ik denk niet onverstandig. Ben wel benieuwd in welk prijssegment dit komt te liggen. Met de Repeater hebben ze wel bewezen voor een scherpe prijs een hoge kwaliteit te kunnen bieden.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    In tegenstelling tot vroeger lijken ze nu meer de concurrentie in de gaten te houden in plaats van alleen maar hun eigen koers te varen. Ik denk niet onverstandig.
    Hmmm. Weet ik niet. Ik denk 1 van de sterke punten van TC toch altijd z'n volwassen eigenheid is geweest. Je fotovoorbeelden illustreerden dat prima. Da's met deze 1590b sized serie doosjes helemaal weg. Jammer. Het enige dat nog mist is een witte plastic ring onder de schakelaarmoer.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Ik vind die Nova Repeater ook behoorlijk sober. Afwezigheid van kleur en gekke fratsen. Alle knoppen en teksten zijn er met een functie. Dat laatste is met de nieuwe pedalen natuurlijk ook, maar door het design zien ze er een stuk hipper (en dus minder sober) uit.

  9. #29
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Ik bedoel ook dat 't ze misschien meer verkoopaantallen gaat opleveren, niet zo zeer meer identiteit
    Maar even terugkomend op dat toneprint verhaal: als dat gaat inhouden dat je een soort 'presets' zou kunnen inladen op je pedaal zou dat voor een trapdoos van dit formaat wel redelijk uniek zijn.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik bedoel ook dat 't ze misschien meer verkoopaantallen gaat opleveren, niet zo zeer meer identiteit
    Maar even terugkomend op dat toneprint verhaal: als dat gaat inhouden dat je een soort 'presets' zou kunnen inladen op je pedaal zou dat voor een trapdoos van dit formaat wel redelijk uniek zijn.
    Voor tweakers erg interessant. Het lijkt mij ook iets zeer vets, maar zou het veel toevoegen? Je kan met de potmeters natuurlijk een heel eind komen en 1000-in-1 heeft volgens mij nog nooit lekker gewerkt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top