Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 75
  1. #21

    Standaard

    De bassisten van 'begeleidingsbands' (anouk, marco borsato, ilse de lange etc.) zijn ook niet voor niets professioneel.
    De bassist van beef speelt ook wel een leuk deuntje mee. En in veel funkbandjes zit vaak ook wel een aardige bassist. Alleen ze zijn niet zo bekend...
    En in veel soorten muziek (over het algemeen pop & rock) is het moeilijk om op te vallen als bassist helaas.
    We hebben genoeg goede bassisten in nederland, alleen misschien bijna geen wereldtoppers tsja.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 maart 2003
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    335

    Standaard

    Ja die Hein v/d Gein docu heb ik toen ook gezien, meesterlijk was dat! Vooral hoe hij die toonladders oefende... dat is discipline.
    Z'n ranzige busje vond ik een geweldig detail! :smile:

    EZ

  3. #23

    Standaard

    Erik Rademakers is een goede bassist die nog veel beter gaat worden... hij's nog maar 13 maar werd volgens mij 3e op de SENA guitar awards

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 april 2003
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.089

    Standaard

    Ja... dan kom je wel ergens ja...

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2002
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    2.429

    Standaard

    das geen kattepis!

  6. #26

    Standaard

    Waarom heb ik de naam "Davy de Wit" (Enschede) nooit horen vallen? Hij is diegene die altijd bij ontzettend bekende bands (Marco Borsato) invalt. Speelt nooit met bladmuziek en kan je een dag voor een optreden vragen om mee te spelen. Gegarandeerd zal hij (buiten de eerste 4 maten, want dan mag het nog) geen enkele fout maken in het hele optreden. Hij is getraind in het aanvoelen van de muziek, waar gaat het heen, omdat toch de meeste progressies (geef het maar toe) nogal standaard zijn. Zeker bij het soort bands waarvoor de muziek geschreven wordt.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2002
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    2.429

    Standaard

    das nou een proffessioneel..

  8. #28
    basswasp
    Guest

    Standaard

    Het woord 'trainen' klinkt in ieder geval professioneel...

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2003
    Locatie
    Gent
    Berichten
    185

    Standaard

    Eum, gasten,

    goeie bassisten zoek je niet in Nederland, daarvoor ga je naar België :razz:

  10. #30
    basswasp
    Guest

    Standaard

    Ohja... maar noem 'ns een goeie bassist uit België dan met uitzondering van jezelf :smile:

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top