Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 27
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2002
    Locatie
    near de ruines of townhall city
    Berichten
    11.264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    En het maakt mij niet veel uit dat het geluid hoger, lager, doffer enz. enz. klinkt, als ik maar kan horen wat ik speel, zonder gehoorschade.
    Als je niet hoort wat je wil/moet horen (omdat het doffer, hoger, lager of zoiets ) is spelen een stuk lastiger en waarschijnlijk stel je dan een soortgelijke vraag binnenkort nog een keer. Je krijgt dan hetzelfde antwoord, dus doe het nu maar gewoon goed
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Zoals al eerder gezegd...die Exinore dingen kosten wat, maar daar krijg je ook echt veel voor terug. Ik heb ze een paar maanden geleden aangeschaft, en wat is dat een enorm verschil ten opzichte van de universele alpine musicsafe doppen die ik daarvoor had.
    Ik had met de Alpines altijd het idee dat ik de drums en de bas nog wel gewoon voldoende hoorde, maar dat er precies in het gitaar-gebied een dip ontstond. Dit verschijnsel heb ik met de Exinore doppen helemaal niet. Sterker nog, ik ben die musicsafe doppen zo gewend dat ik elke keer weer twijfel of mijn huidige doppen wel goed afsluiten, omdat ik alles zo goed hoor!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Zoals al eerder gezegd...die Exinore dingen kosten wat, maar daar krijg je ook echt veel voor terug. Ik heb ze een paar maanden geleden aangeschaft, en wat is dat een enorm verschil ten opzichte van de universele alpine musicsafe doppen die ik daarvoor had.
    Ik had met de Alpines altijd het idee dat ik de drums en de bas nog wel gewoon voldoende hoorde, maar dat er precies in het gitaar-gebied een dip ontstond. Dit verschijnsel heb ik met de Exinore doppen helemaal niet. Sterker nog, ik ben die musicsafe doppen zo gewend dat ik elke keer weer twijfel of mijn huidige doppen wel goed afsluiten, omdat ik alles zo goed hoor!
    Wat kosten die Exinore dan?

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Zag dat ze ergens in Nijmegen vanaf €165 kosten.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Zag dat ze ergens in Nijmegen vanaf €165 kosten.
    Dat is idd ongeveer de prijs.. Maar 't zijn wel de beste. Je blijft alles horen in goeie balans maar dan op een beschaafd volume. Nog ff voor de duidelijkheid, het gaat hier om de Exinore ER
    Laatst gewijzigd door mrweird; 29 december 2010 om 18:19

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Music

    zijn deze niet goed genoeg dan? http://www.gehoorbeschermers-oordopp...50u5dbcpr6dd76

    of is dat weggegooid geld?

    groeten Pasqual.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Ik heb ongeveer dezelfde, 'earprotex erx-20', en die zijn op zich best goed hoor. Echter, na een uurtje willen ze weleens wat irriteren en ik hoor dan toch ineens net iets teveel bas. Weet niet hoe dat met die dure shit precies zit eigenlijk.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2002
    Locatie
    near de ruines of townhall city
    Berichten
    11.264

    Standaard

    Ik heb wel eens 8 uur geslapen met mijn exinores in. Ook tijdens lange toertochten op de motor heb ik ze wel eens een uurtje of 10 in mijn oren gehad op een dag.
    Geen probleem, want ze zijn op maat gemaakt en bijzonder comfortabel.

    edit: ik heb het dus over die van mrweird en niet die van Pasqual
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Zag dat ze ergens in Nijmegen vanaf €165 kosten.
    Dat heb ik er volgens mij ook voor betaald. Ik heb er overigens ook de verzekering bij gekocht: kwijt raken en gratis nieuwe krijgen!

    Het maken van de doppen zal wel vrij goedkoop zijn, het maken van de mal voor jouw oren niet.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Ik heb die Alpines, middelste filter erin en prima geluid. Je moet ze wel even goed in je oor prakken, als ze scheef zitten gaat het niet goed. Maar ik was eerlijk gezegd verbaasd dat ze zo goed klonken. Heb het idee dat ik in een soort luide hifi-setting sta te spelen terwijl zonder die dingen mijn trommelvliezen er door mijn achterste uit proberen te piepen.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top