Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 45678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 72
  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    bij mijn gitaar deden ze exact wat je beschrijft, glazig, telecaster helder maar vet.
    Dan heb ik juis gekozen denk ik.

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Music

    Hey mac, gefeliciteerd kerel!
    Leuke kleur.

    De andere gitarist in onze band heeft Texas Specials in z'n Strat zitten.
    Die klinken erg goed i.c.m. zijn versterker (ENGL SE preamp/Mesa 20/20 eindtrap), maar klinken wel wat moderner en hebben ook wat meer output volgens mij.

    Je vroeg in een PM naar de prijs van mijn Lite Ash; heb er €400,- voor betaald (zonder case of tas).
    Degene die nu op MP staat (stond?), heeft een gigbag.
    Als ie net zo goed is als de mijne, is ie z'n geld meer dan waard.

    Een goeie jaarwisseling toegewenst!

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    De Texas specials heb ik wel aan gedacht maar ik denk dat die een te hoge output hebben. Dus het zijn de nocasters geworden.

    En ik ben zwaar geintereseerd in een lite ash uitvoering.

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    vraagje Eindelijk binnen.

    Vandaag zijn eindelijk de nocaster elementen binnen gekomen en er zit ook een aansluitschema bij. Is dat schema nou "the way to go" of is er een ander schema wat misschien beter is?

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2009
    Locatie
    Rotterdam, Zuid-Holland
    Berichten
    336

    Standaard

    Heerlijke kleur!

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2009
    Locatie
    Aan het Wad
    Berichten
    1.563

    Standaard

    Direct monteren. Ben benieuwd. Heb voor mijn zoon vorige week een mooie gebruikte Comet MK1 aangeschaft. Hoewel de pups die er in zitten goed zijn en de gitaar altijd door een bandlid werd gebruikt overweeg ik mogelijk toch een upgrade van de pups. Dus testen die hap en met spoed een verslagje. Amen.
    For sale. Roger strat by Duesenberg (voorheen Diego). Nog als nieuw, halve prijs. PM voor info en pics.

  7. #57
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Heerlijke kleur!
    dank je wel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stikel Bekijk bericht
    Direct monteren. Ben benieuwd. Heb voor mijn zoon vorige week een mooie gebruikte Comet MK1 aangeschaft. Hoewel de pups die er in zitten goed zijn en de gitaar altijd door een bandlid werd gebruikt overweeg ik mogelijk toch een upgrade van de pups. Dus testen die hap en met spoed een verslagje. Amen.
    Direkt zal niet gaan ik ben de bovenverdieping aan het verherverbouwen (ik moest toch iets verzinnen terwijl ik op m'n bestelling wachtte) en daar ben ik nog even zoet mee. Maar ik probeer het wel deze aankomende week nog te doen. En dan zeker een verslagje.

  8. #58
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2009
    Locatie
    Aan het Wad
    Berichten
    1.563

    Standaard

    Rustig blijven, Willem. Heb nog wel ff geduld. Ben echter erg benieuwd naar de nocasters. Misschien is deze oude Comet ze ook wel waard, alhoewel mij de pups die er nu in zitten ook goed bevallen. Hij is van een bandlid geweest, die er goed op heeft gepast en de afstelling was ook heel mooi. Misschien zijn de standaard pups destijds ook al vervangen. Het zou me niets verbazen. Ik zal er nog eens naar vernemen. Hij woont hier maar 8 km vandaan.
    For sale. Roger strat by Duesenberg (voorheen Diego). Nog als nieuw, halve prijs. PM voor info en pics.

  9. #59
    Member
    Geregistreerd
    28 juni 2009
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    63

    Standaard

    @ stikel
    Van wat ik er afgelopen donderdag van gehoord heb klonk het ding wel goed! de standaard london city pups zijn absoluut niet slecht, dus het zou best kunnen dat het de originele nog zijn.

  10. #60
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Vandaag zijn eindelijk de nocaster elementen binnen gekomen en er zit ook een aansluitschema bij. Is dat schema nou "the way to go" of is er een ander schema wat misschien beter is?
    Euh... ff denken hoor, volgens mij heb ik gewoon het schema gebruikt wat er bij zat. Maar dat weet ik niet zeker omdat ik de switching van de elementen zelf uitgetekend heb omdat mijn 3-standen switch blijkbaar anders werkte dan dat er van hem verwacht werd.

    Anders kan je ook deze gebruiken:
    http://www.seymourduncan.com/support...=standard_tele

    Werkt sowieso!
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top