Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 t/m 76 van 76
  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 oktober 2008
    Locatie
    whereever I lay my head
    Berichten
    6.352

    Standaard

    @KW: Voordat een kabel afbreekt, kan de verbinding van de kabel met de plug wel degelijk minder worden hoor.
    Ook kan een kabelbreuk elders in de kabel uit slijtage voortkomen (en is dan eerst een gedeeltelijke breuk), al lijkt me bij een gitaarkabel een breuk bij de plug vaker voor te komen.
    E.e.a. komt de kwaliteit echter niet ten goede.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

  2. #72
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Berichten
    861

    Standaard

    nog ff, nog ff, nog ff, nog ff, aaaaaaaargh wat kunnen een paar maanden toch lang duren


  3. #73
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Wat zeker komt:

    - Charvel Socal in het wit

    Waar ik over twijfel:

    - Höfner Analogue Delay. Heb er eentje te leen van de zaak en hij bevalt tot nu toe nog goed, maar heb nog niet te tijd gehad om hem echt grondig te testen. Maar voor het geld hoef ik het niet te laten. Hij is gewoon goed.

    Wat ik dit jaar verder nog voor ga rondneuzen:

    - Een chorus pedaal; ik ben erg gecharmeerd van de Boss CE-5, maar ga nog het een en ander uitproberen
    - Een phaser pedaal; Twijfel tussen Boss PH-3 of EHX Small Stone
    - Een flanger; nog geen idee waar ik moet beginnen te zoeken
    - Een EHX Micro POG, omdat hij gewoon te vet voor woorden is.

    En tot slot wil ik mijn 6505+ combo ombouwen tot head en dat ben ik al een tijd van plan, maar er komt steeds maar niks van.

  4. #74

    Standaard

    Wat is de reden dat je die om wilt bouwen? Het gewicht? Wil je er een 2x12 of 4x12 onder hebben of hoe?
    Die Phase 90 van MXR vind ik zelf erg leuk, maar jij blijkbaar niet (aan je lijst te zien).

  5. #75
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Effect !

    Wat erbij?

    Whatever comes our way....

    'k Heb alles wat m'n hartje begeert.

    Waarschijnlijk gaan er nog wel wat pedalen bij komen, een Ibanez MT10 Mostortion b.v....

  6. #76
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Wat is de reden dat je die om wilt bouwen? Het gewicht? Wil je er een 2x12 of 4x12 onder hebben of hoe?
    Die Phase 90 van MXR vind ik zelf erg leuk, maar jij blijkbaar niet (aan je lijst te zien).
    De reden is de mobiliteit. In de oefenruimte waar ik in de komende maanden van start ga staat een 4x12 met V30's erin. Bij optredens waar ik mijn eigen amp mee mag regel ik dan wel wat. Voor thuis hou ik de 1x12 cabinet van de combo, maar met een enkele V30 erin die trouwens ook nog moet komen. De amp kan ik dan als head makkelijker meenemen.

    Ik heb de Phase 90 geprobeerd, maar het was niet helemaal mijn ding. Ik kan het niet echt uitleggen, maar het geluid stond me toen niet aan. Ik ga hem wel nog een keer aan de tand voelen. Ik heb ook de EVH Phase 90 getest, maar die vond ik zelfs minder dan de normale Phase 90. De PH3 en de Small Stone waren mijn 2 favorieten.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top