Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 36 van 36

Discussie: forum metamorfose

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Standaard

    En de mogelijkheid van om vanuit Faceboek, Twitter en Hyves direct een bericht te plaatsen in het Chattopic!!!



    Van mij mag de jaren '90 look wel 'n beetje aangepast worden, de snelheid is belangrijk, alsmede de zoekfunctie. De rest boeit me geen hol.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    Burny Les Paul Custom | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Art & Lutherie Wild Cherry | Vox Night Train 15 | Roland Cube 10GX | Korg Kross 61

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht
    En de mogelijkheid van om vanuit Faceboek, Twitter en Hyves direct een bericht te plaatsen in het Chattopic!!!
    WTF?

    I call your request a silly thing!

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7.958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lodedsvd Bekijk bericht
    misschien een like button zoals op facebook, als dat gaat..
    Liever heb ik een 'Fail' knop, zodat er bij iedere post zoiets als "Deze posts heeft ... fails toegekend gekregen" staat

    Plaatjes die automatisch herschaald worden vind ik een goede functie, al zal dat inmiddels standaard zijn. Van mij mag het rood/bruine thema weg, maar de lichte grijze tinten vind ik prima.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2007
    Locatie
    Naaldwijk
    Berichten
    3.290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Het zou ook mooi zijn als flash zou werken zodat je een filmpje in je post kunt zetten.
    flash laten werken op een forum lijkt me niet reëel. Filmpjes van youtube (wat flash is) in je post zetten (embedden) komt er wel aan!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarnet Bekijk bericht
    wat tot nu toe genoemd is (mobiele compabiliteit/app, embedded video's etc) komt er in ieder geval in, de layout verandert wel, maar wat behouden blijft is de overzichtelijkheid, de 100% layout en de zwarte tekst op wit met grijstinten. Avatars: als die er in komen, dan in ieder geval klein.

  5. #35

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    Liever heb ik een 'Fail' knop, zodat er bij iedere post zoiets als "Deze posts heeft ... fails toegekend gekregen" staat
    Jaaaaaa

    LIKE
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks Bekijk bericht
    7 snaren is zoooo uit. Moet je luit gaan spelen. Heb je er 18, dat is pas metal.
    ... yeeeaaaahhh

  6. #36

    Standaard

    Ik vind het allemaal wel leuk zo. De kleuren zijn prima, en het feit dat er niet direct na de openingspost een advertentie komt is ook prettig.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top