Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 49 van 49

Discussie: Effectenvoeding

  1. #41

    Standaard

    pedaal s besteld! nu maar afwachten tot kerst

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Mijn Harley Benton Powerplant zag er ook al zo degelijk uit vanbinnen. En het lakwerk van het doosje is zeer degelijk.
    Mijn voedingen zijn niet geisoleerd. Maar verder een puik dingetje. Alleen mijn Coolcat vibe heeft er geen zin in icm mijn andere pedalen...
    Laatst gewijzigd door muziekschuur; 23 december 2010 om 03:02
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  3. #43

    Standaard

    Ik ga m ook bestellen

    Maareh, als ie niet bevalt, moet ik wel de verzendkosten van het terugsturen betalen

  4. #44

    Standaard

    ...

    pff, stelletje zeurkousen..
    Dan ga je hem toch fijn halen met de auto?

  5. #45

    Standaard

    inmiddels heb ik de voeding binnen! 2 dagen na bestelling kwam het pakketje binnen dus erg snelle levering. ik had ook nog nooit bij musicstore besteld.

    Het ding werkt hier echt perfect! compleet ruisloos. echt een verschil als ik kijk naar de adapters die ik gebruikt heb.

    de powersupply is alleen erg groot, maargoed voor mij is dat nog geen probleem aangezien ik nog geen vast pedalboard heb waar ik 'm in weg kan werken. misschien dat de grootte van andere powersupply's deze zo duur maakt? dat ze relatief veel in een klein doosje moeten proppen. ik doe maar een suggestie.

    verder is de constructie van de behuizing wat aan de gammele kant, de waden zitten niet overal aan de kap vast. de "potmetertjes" zitten niet aan de behuizing zelf nog vast dus die zijn ook wel wat kwetsbaar.

    de voeding komt met een stuk of 8 korte en langere snoeren voor de effectenn. en verder nog 2 andere soort snoeren waarvan ik niet kan zien waar deze voor bedoeld zijn. maar wel voor effecten (soort mini jack plug zit aan een kant)

    kortom, een erg goede aankoop als het aan mij ligt! prijs kwaliteit ligt zeer goed als je het mij vraagt!

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Locatie
    Venus
    Berichten
    2.169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy_Redd Bekijk bericht
    de powersupply is alleen erg groot, maargoed voor mij is dat nog geen probleem aangezien ik nog geen vast pedalboard heb waar ik 'm in weg kan werken. misschien dat de grootte van andere powersupply's deze zo duur maakt? dat ze relatief veel in een klein doosje moeten proppen. ik doe maar een suggestie.
    Ik denk dat de trafo een belangrijke factor is. De trafo in de Fame op de plaatjes lijkt me een 'off the shelf' model, die trafo in bv een PP is een ringkerntrafo, en ik meen dat die speciaal zijn ontworpen voor de pedalen voeding. En die zijn inderdaad niet alleen fix duurder, maar ook een stuk compacter.
    Laatst gewijzigd door driftkop; 28 december 2010 om 14:04
    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

  7. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    ...

    pff, stelletje zeurkousen..
    Dan ga je hem toch fijn halen met de auto?
    Ga m ook inderdaad met de auto halen, ( ben 17, dus lift mee)
    Geen verzendkosten en een dagje Musicstore, ideaal.

  8. #48

    Standaard

    nog andere mensen die 'm besteld hebben?

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy_Redd Bekijk bericht
    nog andere mensen die 'm besteld hebben?
    Misschien! Er zit namelijk wel een interessante trafo in ...


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top