Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 49

Discussie: Effectenvoeding

  1. #21

    Standaard

    Volgens de site is hij 117x111x68 mm (WxDxH)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Zal wel aan jou liggen. Als ik zeg dat mijn strat klinkt als popcorn met wasabi en mijn andere strat klinkt als rosbief met aardbeienjam, dan snapt iedereen precies wat ik bedoel.

    Wat ben jij dom zeg.

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Dynamite Bekijk bericht
    HOE kan dat ding nou zo goedkoop zijn?!
    Ik bedoel, 1600 mA, 12 geïsoleerde outputs en dat voor 50 euro!?
    Waarom zijn die trex, voodoo lab, cioks dingen dan zoveel duurder?
    Oke goedkopere componenten, maar zo veel verschil?
    Ik denk dat we hier gewoon te maken hebben met een kopie. Ik zal me d'r eens in gaan verdiepen (moet wel, want sinds de voedings FAQ verschenen is, is er wel weer wat nieuws verschenen, moet hem eens updaten ).
    Het merk Fame zie ik overigens steeds vaker opduiken, misschien een Behringer-like iets?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EJPostema Bekijk bericht
    Hij heeft geisoleerde uitgangen.

    Hij is idd erg goedkoop. Ik heb de gok gewaagt, ik gebruik hem nu een paar maanden en naar volle tevredenheid.

    Ik moet wel zeggen dat ik nog bezig ben mijn pedalboard volledig te krijgen, ik heb er nog niet meer dan 4 pedaaltjes op gehad (allemaal boss). maar nog geen last van ruis etc.

    Hij komt trouwens zeer volledig. Ik heb genoeg kabels om twee tot drie van deze powersuply's te koppelen aan mijn pedalen :'p

    Verder is het apparaat zeer uitgebreid. Het voltage is bij sommige uitgangen regelbaar.
    Nice dat je er blijk mee bent! Zou je wat voor mij (ons) willen doen?
    Even de behuizing losmaken en een foto van de binnenkant schieten? Kunnen we wellicht zien wat voor trafo e.d. gebruikt is, en misschien zelfs bepalen waar 'ie op lijkt. Oh, en misschien de afmetingen zonder pootjes
    Het ding doet jammer genoeg geen 24V, maar dat valt wel te verdubbelen vanaf de 12V.

    Ze hebben ook een simpele versie: klikkerdeklik Het voordeel van dat ding ontgaat me even, behalve de afmetingen.
    Oh wacht, meer stroom!

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Zou deze voeding ook een goede concurrent voor de veel duurdere T-rex en voodoo lap voedingen?

    p.s. Nielsje mooie band website
    Laatst gewijzigd door Buzzel; 19 december 2010 om 17:40
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  4. #24

    Standaard

    @Nielsje: Fame is het "huismerk" van musicstore, net als Harley Benton van Thomann
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Zal wel aan jou liggen. Als ik zeg dat mijn strat klinkt als popcorn met wasabi en mijn andere strat klinkt als rosbief met aardbeienjam, dan snapt iedereen precies wat ik bedoel.

    Wat ben jij dom zeg.

  5. #25

    Standaard

    @ Buzzel: Dank! Of deze voeding een goede vervanging biedt: geen idee. Met heel veel dingen is het: alle waar naar z'n prijs. Zo zijn alle drive pedalen boven de 100 euro (+/-) allemaal wel goed (qua bouwkwaliteit), maar wordt het gewoon een smaak kwestie. Bij pedalen van +/- 30 euro moet het uit de lengte of de breedte komen.

    Dit is nu de goedkoopste voeding met geïsoleerde uitgangen. Eerder waren dat de Schizophrenic, en de Fuel Tank Junior. Ik lees op enkele fora dat het ding niet 11.7 cm is, maar 17, nogwat. Daarmee valt 'ie qua afmetingen in de Burkey range. (= groot), maar zo te zien geen rechtstreekse kopie.
    Op het moment blijft het nog even gissen, ik moet ook eerlijk bekennen dat ik de ontwikkeling qua voedingen de laatste tijd niet echt meer volg, en dus niet weet of er wel iets anders waarvan dit een kopie zou kunnen zijn. Het lijkt me gewoon onwaarschijnlijk dat je met een 'budgetmerk', zo'n high-end product neer zet, voor weinig geld en eigen ontwikkeling. Maar, dat is ook gissen.

    @ Lollol: thanks!

  6. #26

    Standaard

    afmetingen zijn circa: 10.5x17x6 (lxbxh) Dit is zonder pootjes.

    Ik zal hem binnenkort voor je open schroeven.

    EDIT: voor de duidelijkheid, de maten zijn in centimeters :P

    @Buzzel, ik vind hem een waardig alternatief voor de duurdere versies. Ik moet zeggen dat ik er totaal geen verstand van heb. Ik heb ook geen ervaringen met de andere powerplants.
    Je moet dus zelf weten hoeveel je aan mijn mening hecht :P Hij doet iig goed wat hij moet doen en is ruim instelbaar.

    Ik heb gewoon de gok genomen omdat ik sowieso geen geld had voor een duurdere powersupply en die gok is bevallen. Maargoed ik denk dat je beter bij de kenners kan zijn voor een goed advies.

    @Nielsje, ik moet eerlijk zeggen dat ik 150 euro voor een voeding wel duur vind... Ik ben niet zo'n techneut. Maar als je de lijn nu een heel zwart wit trekt... (waarschijnlijk te zwart wit). Een PC voeding kost ook nog maar 20 euro. En voor 80 euro heb je eentje die een twee vidkaarten trekt.
    Zo'n apparaat moet ook alles omtoveren naar een paar volt etc...
    Laatst gewijzigd door EJPostema; 19 december 2010 om 18:32
    Gitaren: Gibson les paul special 1996 TV Yellow, Fender Stratocaster 1986 MIJ 'E' serie

    Amp: Marshall Class 5 combo

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Ik denk dat een computer voeding toch iets anders in elkaar steekt. En de echte goeie betaal je alsnog in de 80, 100 of meer voor
    Laatst gewijzigd door Buzzel; 19 december 2010 om 18:46
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  8. #28

    Standaard

    ok ik weet genoeg! deze ga ik (laten) bestellen!

    met de kerst krijg ik het pas waarschijnlijk, maar tegen die tijd zal ik eens wat foto's nemen en uiteraard mn ervaring ermee beschrijven.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Hey, Dat zal fijn zijn dan kunnen wij onze mening ook een beetje vormen over deze voeding.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  10. #30

    Standaard

    BIj deze wat foto´s.

    ZIjn niet allemaal even goed, maar zie maar wat je er mee kan.







    Gitaren: Gibson les paul special 1996 TV Yellow, Fender Stratocaster 1986 MIJ 'E' serie

    Amp: Marshall Class 5 combo

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top