Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 60
  1. #11

    Standaard

    t blijven tone wegzuigende ondingen...

    ik heb de korg dtr-1 en ben er best blij mee. er zit van alles op en ik kan er geloof ik zelfs een pedaaltje aan hangen...
    vershillende modussen die ik niet gebruik en goed afleesbaar op het podium...

    ik ben met deze heel blij. twas een uitgave maar het is er een vvoor altijd...

    Nocki

  2. #12

    Standaard

    Op 2003-05-12 16:44, schreef Nocki:
    t blijven tone wegzuigende ondingen...
    ... uit je signal chain halen die dingen! m'n TU-2 zit op een 'tuner-out' jack van m'n amp... niks weggezuig :grin:

  3. #13

    Standaard

    Hoezo "t blijven tone wegzuigende ondingen..."?

    Wordt het geluid erg vervormd door zo'n ding? Ik wil er namelijk ook graag een hebben.


  4. #14

    Standaard

    Beste tuner?

    [gitaarnerdmode]
    Je oren :razz:
    [/gitaarnerdmode]

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    Op 2003-05-12 20:09, schreef mtlhead:
    [gitaarnerdmode]
    Je oren :razz:
    [/gitaarnerdmode]
    Laat ik daarin meegaan :smile:

    /me heeft geeneens een stemapparaat

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    ik heb een boss ct6 of zoiets, heel fijn handig ding, maar zo'n tu2 pedaaltje is wel handig lijkt me voor on stage.

  7. #17

    Standaard

    Ik gebruik me oren gewoon nooit...als ik wil stemmen (gebeurt niet vaak) gebruik ik stemapparaat en als ik een liedje wil spelen zoek ik de tabs op internet...als die er niet zijn houdt het snel op voor mij.

  8. #18

    Standaard

    mn dtr-1 hang natuurlijk ook in een ongebruikte fxloop en stemmen met mn oren gaat veel beter. maar op het podium wel zo snel en makkelijk. ik hoef nooit aan de toetsenman voor een e of a te vragen. ik hoef de telefoon niet te gebruiken (a 440) en niemand heeft last van me. ik hoef niet harder omdat ik mezelf niet kan horen stemmen dus het is heel fijn dat ding in mn rack ik wil graag een kleiner rack maar zou m toch niet willen missen...

    ze zuigen echt continue veel geluid weg vandaar dat ze toch in een fxloop moeten (wel ongebruikt natuurlijk of ergens anders waar ze geen kwaad kunnen).
    ik ben ook best blij want met intoneren en afstellen van mn gitaar is tie toch onontbeerlijk.

    Nocki

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Op 2003-05-12 20:14, schreef Negative K3 fan:
    /me heeft geeneens een stemapparaat
    maar you treedt ook nog niet op met een band, want als je dat gedaan hebt zonder ga je er heel snel eentje aanschaffen.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.590

    Standaard

    Heb een Korg DTR-2000, die hangt aan mijn recording output van de amp. En altijd een TU-2 in mijn snoerenkoffer.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top