Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 51 van 124 EersteEerste ... 41495051525361101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 501 t/m 510 van 1240

Discussie: Lelijkste gitaar

  1. #501
    Bert Gitaar
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Niets? Nou ja, alleen als je een iniemienie handje hebt met iniemienie vingertjes. Geen enkele volwassen vent kan zo'n iniemienie fret fatsoenlijk fretten.
    In dat geval zou er ook geen volwassen vent behoorlijk viool kunnen spelen.
    Ik ben helemaal niet zo'n metal iemand,meer blues en zo, maar ik kan me wel voorstellen dat je met zo'n Ibanez hele leuke dingen kan doen.
    En inderdaad is deze Ibanez in de totaal verkeerde rubriek terecht gekomen.
    Je houd er van om te pielen met je tonen/hals of niet. Dit biedt toch iets meer mogelijkheden dan de standaard 22 frets als je wilt.

  2. #502
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bert Gitaar Bekijk bericht
    In dat geval zou er ook geen volwassen vent behoorlijk viool kunnen spelen.
    Violen zijn toch fretloos?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bert Gitaar Bekijk bericht
    Je houd er van om te pielen met je tonen/hals of niet. Dit biedt toch iets meer mogelijkheden dan de standaard 22 frets als je wilt.
    Standaard heeft een RG 24 frets

  3. #503
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Het is niet moeders mooiste, maar op zich wel geinig, 30 frets.... niks voor mij, maar maar die gast in dat youtube filmpje gebruikt toch wel degelijk het 27e fret o.i.d.

    Er zijn lelijkere gitaren (gepost).....

  4. #504
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    ach zo'n straaljager ibanez is ook niet mijn ding maar lelijk, niet echt. dat wordt hier enkel gepost om wat te jennen. net zoals er telkens weer een obligate jongeling is die meent te moeten roepen dat een tele erg lelijk is.
    Het zijn classics - zowel qua looks als qua ergonomie- maar er moet toch af en toe geschopt worden tegen het establishment, niet?


    en nu terug naar de èchte draken van gitaren ..

    alhoewel, een classic die ik zelf ècht lelijk vind: die fluo steve vai gitaren, maar ik heb het dan enkel over de kleuren: pijn aan de ogen
    Laatst gewijzigd door barno; 3 mei 2011 om 00:21

  5. #505

    Standaard op een bedje van violen......

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Violen zijn toch fretloos?
    Hi
    De moderne violen bijna allemaal wel. Oudere violen of sommige viola da gamba hadden soms wel frets. Sommige hebben zelfs verschuifbare frets om spelen in andere toonsystemen mogelijk te maken.

    Het fretten van een viool is voor bepaalde bouwers (o.a. in Haarlem zit een hele goede op dat gebied) goed te doen.

    Op Holland Pop Festival in 1970 stonden zeker 4 bands met een (vaak elektrische) viool in de line up. Het is gewoon een kwestie van tijd en dan wordt dat weer mode. Net als de bril van mijn vader. Ook al drie keer modern geweest.

    Vriendelijke groet, Gus

  6. #506
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 april 2006
    Locatie
    Aldeboarn
    Berichten
    1.741

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Pfft duidelijk gevalletje Cat. IV Wet wapens en munitie
    brandhout om de kachel aan te steken...zo lelijk...
    To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.

  7. #507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Er zijn lelijkere gitaren (gepost).....
    zeker.
    maar dat betekent nog niet dat deze niet alsnog ook gewoon heel lelijk is
    Gezocht:
    Peavey Triple X
    Heb je er eentje, inleveren!!

  8. #508

    Standaard

    kan een moderator de ibanez in de ibanez rubriek plaatsen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht

    en ..

    alhoewel, een classic die ik zelf ècht lelijk vind: die fluo steve vai gitaren, maar ik heb het dan enkel over de kleuren: pijn aan de ogen
    maar zelfs in 1987 was dat natuurlijk ook de bedoeling!shockeren en de grens van het mogelijke opzoeken,hoever kan de trem naar achteren(lionsclaw)verkleuren door neon licht! alles over the top!iedereen heeft wel een pittige mening hier over,en elke gitarist die er 1 live gezien heeft is hem niet vergeten.missie geslaagd! t valt me mee dat er nu niet een jem swirl is geplaatst,die doet iedereen in de ogen wrijven en concluderen dat het echt is! en het mooiste is en dat kunnen velen beamen.ze spelen super goed!

    oja....heerlijk om overal een beetje tegen aan te schoppen...
    en natuurlijk zijn telecasters lelijk.de naam klopt niet eens.
    tele betekend?caster is een rekenkundig iets?en dan komen ze met zn gitaar!bruce springsteen snapt er al helemaal niets van!die speelt er zelfs op!

  9. #509

    Standaard

    Tele = 'telos' = Oud Grieks (Ionisch om precies te zijn) voor 'ver'. Als bijvoeglijk naamwoord dan, het zelfstandig naamwoord telos heeft een andere betekenis maar laat zich niet echt omschrijven.
    Caster = to cast = (uit)zenden, iets in die trant.

    Overigens voel ik het sarcasme wel aan hoor
    En ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die teles lelijk vinden. Zelf vind ik ze prachtig, vooral zo'n '62 custom met binding in een of andere metallic kleur. Zelf vind ik SG's behoorlijk afzichtelijk eigenlijk, en oncomfortabel.

  10. #510

    Standaard

    ik vind, niet om te schoppen, Les Pauls niet echt mooi.
    kan ook he.
    Gezocht:
    Peavey Triple X
    Heb je er eentje, inleveren!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top