Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1

    Standaard VOX NT2H LIL Night Train

    Beste gitaarnetters..

    Vandaag de NT2H Lil Night Train uitgeprobeerd en meteen gekocht (289 EUR)! Wat een gave amp. Klein, degelijk, en mooi. Komt samen met een 10inch speaker cab in een doosje. Did I mention that it's small?

    Het belangrijkste is dat ik de NT2H gewoon op lage volume kan spelen en toch de buizen hun werk kan laten doen. Wat het verder leuk maakt is dat er ook een 3.5mm headphone jack is. Het geluid is via mijn AKG headphone ook heel mooi. Dus een echte aanrader voor de thuisspelers.

    Zelf heb ik een Les Paul DC Special met P90's. Zeer mooie combinatie. Heb er zelf niet last van de kleine headroom oftewel weinig ervan gemerkt. Het kan zijn dat dit met humbuckers anders zou zijn.

    Ben zeer blij

    gr.

    fti
    there's a Red House over yonder, that's where my baby's at

  2. #2
    Member
    Geregistreerd
    24 oktober 2010
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    35

    Standaard

    Als ie zoals de NT15 klinkt, dan klinkt ie erg tof! Volgens mij klinkt de NT15 heel "AC15-like", dus het echte Vox-geluid. Veel plezier!!!

  3. #3

    Standaard

    Gefeliciteerd met je aankoop.

    Als het goed is wordt ie vanmiddag bij mij thuis geleverd.
    Ben erg benieuwd.

  4. #4

    Standaard

    Beetje oud topic maar ik heb een oogje op deze zelfde versterker. Hoeveel geluid kan je er max uit krijgen? is hij geschikt voor kleine kroeg optredens e.d.?
    SPELUHHHHHHH!!!

  5. #5

    Standaard

    Ik zou er niet aan beginnen. Als je 'm voluit zet haal je het misschien nét, afhankelijk van je drummer.

    Wel een erg fijne versterker overigens, heb 'm een tijdje te leen gehad en voor thuis is het echt een geweldig ding.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2006
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    1.022

    Standaard

    Ik denk dat je d'r zelfs mee in de "Ahoy" kunt gaan staan ......

    ....wel oordoppen in doen ,....je kent de risico's.....

  7. #7

    Standaard

    Ik heb ook de Orange Micro terror gezien. Deze heeft 20 watt en heeft daarmee flink wat meer power als die lil nighttrain. Is dit denken jullie wat in combinatie met de 10" cab van vox?
    SPELUHHHHHHH!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top