Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 86 1231151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 856
  1. #1

    Standaard Mooiste gitaar van GitaarNet 2010!

    Hallo iedereen!

    Na de populaire editie van vorig jaar: de derde verkiezing van de mooiste/vetste gitaar van GitaarNet.

    Hier de link naar de verzameling van inzendingen:

    http://s403.photobucket.com/albums/p...Gitaarnet2010/

    (klik op een foto om te zien op welke pagina ze hier gepost zijn, handig voor mensen die meerdere foto's hebben gepost )

    Voor ik begin met de regels nog eens te doorlopen:

    Normaal had ik voor dit jaar iets speciaals in petto, ik zal het kort houden: een prijs voor de eerste deelnemer en een willekeurige andere inzending. Daarvoor moest ik natuurlijk wat sponsorvermelding doen, maar dat bleek flagrant tegen de regels van dit forum (waarvoor ik trouwens respect heb). Ik vond het wel leuk om jullie inzet te 'belonen' (en sommigen nog wat gekker te maken ). Wat ik nu enkel kan doen is de wedstrijd laten doorgaan op een eigen gemaakt apart forum, zie het als een forum dat elk jaar zou openen voor de wedstrijd alleen en enkel dat (en als dat even kan via een link op dit forum). Deze wedstrijd is de democratie ten top , daarom mijn vraag aan jullie: vinden jullie dit wat? Of is de wedstrijd net goed zoals ze nu is? Laat me iets weten. (dit zou natuurlijk ten vroegste voor volgend jaar zijn)

    Ok, genoeg mambo jambo. De 2010-editie:

    Voor de nieuwkomers, het principe:

    Iedereen post een foto van z’n mooiste gitaar, in bezit dus! Nadien stemmen we allemaal. De winnaar geniet dan een jaar onschendbaarheid en krijgt de nodige felicitaties.

    De REGELS:

    -één (1) foto van één (1) gitaar in JE BEZIT, de beauty waarvan je denkt : ‘die moet winnen!’ POSTEN IN DIT TOPIC
    OPMERKING: niet iedereen is even artistiek om één mooie allesomvattende foto te maken van z'n gitaar. Vind je dat één foto niet genoeg is, dan mag je er eventueel nog een paar posten in dit topic. Let wel: tenzij je expliciet zegt welke foto ik moet nemen, neem ik er nadien zelf één uit om te posten op photobucket.
    -op 14 januari, ’s avonds 24 uur, sluiten de inschrijvingen (ik neem altijd een maand omdat ik merk dat sommigen zelfs dan nog te laat zijn )
    -nadien mag iedereen stemmen, tot 31 januari, 24 uur ‘s avonds
    -iedereen die wil stemmen stuurt één top 10 door van de ‘mooiste gitaar’ vanaf 1 december, een rangschikking van 10 naar 1, in functie van ‘schoonheid’
    -in die top 10 kom je zelf NIET voor en staan liefst 10 verschillende namen (ik ga niemand uitsluiten voor een ‘top 5’ of 'top 3')
    -de top 10 mag je posten in dit topic, maar ik zou toch liefst hebben dat je ze me via pm zou doorsturen. Het is gewoon spannender.
    -het excelbestandje met de uitslag en de telling zal nadien beschikbaar zijn
    -de puntenverdeling van je top 10 werkt zo: tiende plaats is één punt, negende plaats twee punten, achtste plaats is drie punten…zo tot de eerste plaats (10 punten)
    -mensen die veranderen van gitaar of foto tijdens het inzenden: dat mag, maar gelieve me dan te verwittigen. Ik ga niet elke dag pagina’s en pagina’s foto’s doorlopen.
    -om het stemmen makkelijker te maken zal ik alle inzendingen op photobucket in een album zetten, zo is alles overzichtelijk. Zie link bovenaan.
    -Beperk het quoten van foto's om het me wat makkelijk te maken met het sorteren. Dankjewel.

    Nog één ding:

    Het heet dan wel de 2010-editie: dat wil niet zeggen dat iedereen een pas aangekochte gitaar van 2010 ‘moet’ posten, of een andere gitaar dan die van vorig jaar ‘moet’ posten. Het zou leuk zijn om wat nieuwe gitaren te zien, dat wel. Met andere woorden: ik ga niemand verplichten om z’n Squier Hello Kitty te posten als er net naast in je gitaarstand een Fender Custom Shop staat. Dat zou niet eerlijk zijn.

    Rest me nog jullie veel succes te wensen! Go for it
    Laatst gewijzigd door Badman; 13 december 2010 om 14:24

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2010
    Locatie
    Eindhoven/Venlo
    Berichten
    468

    Standaard

    Bij deze mijn inzending:

    Gretsch corvette uit 1961
    mooi van lelijkheid. Afgelopen zomer op de kop getikt. (Foto wordt uiteindelijk een mooiere).



    stemmen maar!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Mooi zo laten Badman. We love you.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2008
    Locatie
    Kalmthout (België)
    Berichten
    1.129

    Standaard

    hello,

    eerste keer dat ik meedoe met een zelf gebouwde gitaar. Jammer genoeg is ie naamloos (wegens niet origineel genoeg)

    specs:
    - full mahonie body (3delig)
    - padoek hals
    - rosewood toets (geen inlay)
    - creme binding
    - 2 p90's
    - verzonken wraparound bridge
    - afwerking: gebeitst met een dunne laklaag

    @badman: de eerste foto is degene die ik laat meedoen (de rest is gewoon omdat ik niet goed ben in foto's trekken)







    grtz
    Laatst gewijzigd door st.robot; 13 december 2010 om 13:37

  5. #5

    Standaard

    Yeah!

    Deze om het geheel te laten zien:



    En, om het mooie hout, deze voor de beoordeling:


  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.047

    Standaard Jaaaaaaaaaa! Toch nog!

    Ik heb de vorige twee keer op mijn handen gezeten omdat hij nog niet af was, maar nu kan de mijne eindelijk ook meedoen!



    Voor meer foto's: zie het bouwverslag
    I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...

  7. #7

    Standaard

    Hallo allemaal! Bij deze mijn eerste inzending in een contest...
    (de eerste foto mag voor de inzending dienen)






  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Ok dan , mijn Cabronita.

    [IMG][/IMG]

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2002
    Locatie
    Noorden
    Berichten
    1.256

    Standaard

    Mijn Gretsch '57 reissue Duo Jet:
    Laatst gewijzigd door episua; 13 december 2010 om 17:00
    --------------------------------------------------------------------------------------
    Rock&Roll!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 december 2009
    Locatie
    tussen de achterhoek en tukkerland
    Berichten
    568

    Standaard



    bij deze mijn gibson lp traditional

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top