Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 30

Discussie: Forum beurs

  1. #11

    Amp !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    misschien een van de zalen/hallen in het MECC in Maastricht huren?
    - voordeel: Groot genoeg
    - nadeel: zal misschien veel kosten (?)
    - nadeel: Maastricht ligt niet centraal in NL..

    maar als je nou bijvoorbeeld maar één gitaar hebt om te verkopen? dan huur je bijvoorbeeld een tafeltje voor-weet-ik-hoeveel-euro om daar één ding te verkopen, en dan sta je daar met een lege tafel...

    mij lijkt het een beter idee om een aantal muziek-bedrijven te vragen om te komen...
    die betalen dan (bijv.) iets meer voor hun tafel(s), en die hebben dan wel veel te verkopen...

    Grtz.
    Ijselrobo 07
    Dat idee had ik ookal.

    Ik ga zelf dan paar extra tafels nemen voor mensen die 1/. gitaar/. willen verkopen dan zet ik ze wel ff erbij en mogen ze hun prijs voor de gitaar/.. kiezen.

    Als het product verkocht word krijgen ze gewoon hun geld.

    Vanaf ze meer dan 2 producten willen verkopen zonder tafel huren ze best toch een tafel.

    Ik ga idd ook proberen voor muziekwinkels mee te krijgen (kan nooit kwaad).




    veel speelplezier
    mvg,
    Laatst gewijzigd door Quicktime; 12 december 2010 om 08:50

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    volgens mij hebben we te maken met iemand vsn een jaar of twaalf met een onbergensde ambitie....

    Tasfels kun je huren. Je kan ook een ruimte huren waar al tafels in staan, da scheelt je weer de huurkosten van tafels.

    Volgens mij wordt dit net zo kansloos als de meeting van IJsjesrobo 007 ofzoiets.
    We kunnen het aleen maar proberen

    :Weet iemand goede zalen ergens centraal tussen Belgie/Nederlands ?

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juli 2010
    Locatie
    Stein, Limburg
    Berichten
    1.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    volgens mij hebben we te maken met iemand vsn een jaar of twaalf met een onbergensde ambitie....

    Tasfels kun je huren. Je kan ook een ruimte huren waar al tafels in staan, da scheelt je weer de huurkosten van tafels.

    Volgens mij wordt dit net zo kansloos als de meeting van IJsjesrobo 007 ofzoiets.
    bijna goed G.G, kijk hier maar

    ennu... ik heb geen idee wie 'Ijsjesrobo 007' is, maar de strat meeting die gaat gewoon door... we hoeven alleen nog een datum te prikken.
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

  4. #14
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Je bent nu twee dagen geregistreerd. Ik xou eerst de tijd nemen om te kijken wat er al gedaan is in het verleden.

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Je bent nu twee dagen geregistreerd. Ik xou eerst de tijd nemen om te kijken wat er al gedaan is in het verleden.
    uhu,

    mr het is niet omdat ik nog jong ben dat dit niet kan lukken hoor,
    Laatst gewijzigd door Quicktime; 12 december 2010 om 09:51

  6. #16
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quicktime Bekijk bericht
    uhu,

    mr het is niet omdat ik nog jong ben dat dit niet kan lukken hoor,
    Nee, weet ik. Ik spelen veel meer factoren meer die bepalen dat dit niet gaat lukken.






























  7. #17

    Music

    dat zijn dan jou gedachten.
    Ik probeer het gewoon.


    Je kan ook gewoon het opgeven maar dan heb je het niet geprobeerd

    Als het mij ni lukt heb ik het toch geprobeerd


    mvg,

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quicktime Bekijk bericht
    Heej,

    Zou het niet eens leuk zijn dat we met het forum een beurs houden ?

    maar er zijn wss ook mensen die niet uit nederland komen dus stel ik voor voor het dan aan de grens ofzo te doen.
    leuk idee maar aan welke grens, belgië, duitsland, friesland?
    dan ga ik voor friesland of in groningen bij de duitse grens, net zoals een meeting is succes het grootst als je het ergens centraal in nederland houdt.
    maastricht is mooi voor de belgen en zuiderlingen maar het grootste gedeelte van de forumleden woont niet in die regio.
    mocht het in utrecht oid zijn dan kan ik alleen al wel een meter of 4 opvullen, als cd's en elpees e.d ook mogen wel een meter of 8.
    alleen kan het dan niet snel uit, om een muziekbeurs succesvol te maken moet het voor iedereen toegankelijk zijn ipv alleen forum leden.

    en met alleen een zaal en tafels ben je er niet, ook vergunningen zijn nodig, zelfs als je het ergens in een weide oid organiseert, als je het inderdaad voor een besloten club doet dan is er meer mogelijk alleen dan kan het echt niet uit.
    een grote zaal huren is een dure bezigheid.
    ik spreek uit ervaring, sta veel op rommelmarkten muziekbeurzen etc, dus weet ondertussen wel wat er bij komt kijken, het is niet zo simpel als het lijkt.

    wat wel leuk zou zijn zou als een grote nederlandse muziekzaak iets als een muziekflomarkt organiseren zou net zoals musikproductiv in duitsland al jaren doet.
    alleen dan moet je ruimte hebben voor bezoekers en standhouders, meestal hebben muziekzaken in nederland daar niet de ruimte voor, nederland muziek in almere zou het wel kunnen als ze het klaar kijgen dat de grasvelden er omheen voor de markt gebruikt mogen worden.

  9. #19

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    leuk idee maar aan welke grens, belgië, duitsland, friesland?
    dan ga ik voor friesland of in groningen bij de duitse grens, net zoals een meeting is succes het grootst als je het ergens centraal in nederland houdt.
    maastricht is mooi voor de belgen en zuiderlingen maar het grootste gedeelte van de forumleden woont niet in die regio.
    mocht het in utrecht oid zijn dan kan ik alleen al wel een meter of 4 opvullen, als cd's en elpees e.d ook mogen wel een meter of 8.
    alleen kan het dan niet snel uit, om een muziekbeurs succesvol te maken moet het voor iedereen toegankelijk zijn ipv alleen forum leden.

    en met alleen een zaal en tafels ben je er niet, ook vergunningen zijn nodig, zelfs als je het ergens in een weide oid organiseert, als je het inderdaad voor een besloten club doet dan is er meer mogelijk alleen dan kan het echt niet uit.
    een grote zaal huren is een dure bezigheid.
    ik spreek uit ervaring, sta veel op rommelmarkten muziekbeurzen etc, dus weet ondertussen wel wat er bij komt kijken, het is niet zo simpel als het lijkt.

    wat wel leuk zou zijn zou als een grote nederlandse muziekzaak iets als een muziekflomarkt organiseren zou net zoals musikproductiv in duitsland al jaren doet.
    alleen dan moet je ruimte hebben voor bezoekers en standhouders, meestal hebben muziekzaken in nederland daar niet de ruimte voor, nederland muziek in almere zou het wel kunnen als ze het klaar kijgen dat de grasvelden er omheen voor de markt gebruikt mogen worden.

    Dan vind ik jou idee toch beter!

    om een grote muziekmarkt tehouden.

    Ik zal eens gaan kijken bij die nederlands muziek in almere.

    mr bedoel je met muziek markt aleen gitaren/basgitaren of echt alles wat met muziek te maken heeft ?

    mvg,

  10. #20
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Ik wil je enthousiasme niet gelijk de grond in rammen... Maar het is wel een behoorlijke logistieke uitdaging. Beter om een tijdje op het forum rond te hangen.... Kijken woie je kan gebruiken en welke connecties hij/zij heeft. Verder moet je een inschtting moeten makewn hoeveel mensen je mee krijgt anders is je lokatie misschien ongeschikt. 10 man in Ahoy wordt niets net als 1000 man in je buurtkroeg.....

    Het idee is leuk, maar kijk eerst eens naar wat er al is, waarom het werkt, wat er niet meer is en waarom niet....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top