Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2001
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    2.524

    Standaard

    Op 2003-05-12 15:03, schreef keef:
    Ophangen van een gitaar is niet 'beter' voor de hals van een gitaar - larie. Veel kwaad kan het evenmin - zorg wel dat het materiaal om de 'grip' niet reageert met de finish van de hals, dit komt nog wel eens voor. Verkleuring van de finish door UV straling treedt uiteraard wel sneller op als je gitaren niet opbergt.

    Persoonlijk vind ik dat gitaren altijd in een koffer horen - tenzij je er op speelt natuurlijk...
    als je daar de ruimte voor hebt wel natuurlijk...
    maar als je weg zit te schralen op een kamertje van 2,5 bij 3,5 meter, en daar staat dan een bed, een bureau, een klerenkast, een tv en een dikke trace elliot basversterker in, dan heb je niet veel ruimte om ook nog eens een aantal (5 in mijn geval) koffers met gitaren neer te leggen/zetten. Ik heb daarom een duostandaard waar er 2 in kunnen, 1 gewone en 2 muurhangers. En het is toch niet zo erg als je gitaar verkleurt? Daar krijgt ie karakter van :razz:

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2001
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    2.524

    Standaard

    OK tijdens het typen van mijn vorige bericht is er aan het bericht waar ik op reageerde toegevoegd dat ik dan schijnbaar een 'anal vintage homo' ben, NOU BEDANKT!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2001
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    2.524

    Standaard

    wel een toffe naam voor een band trouwens.
    Live tonight, The ANAL VINTAGE HOMOS!!!
    :grin: :grin: :grin:

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2002
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Ik houd van Vintage en heb pas mijn Fender (64 RI) gerelict.
    Maar als hij verkelurt door de zon is juist goed voor ons anale vintage neukers, die oude zijn toch ook vergeeld?


  5. #15

    Standaard

    Op 2003-05-12 15:13, schreef Anavrin:
    OK tijdens het typen van mijn vorige bericht is er aan het bericht waar ik op reageerde toegevoegd dat ik dan schijnbaar een 'anal vintage homo' ben, NOU BEDANKT!
    LOL! Anavrin - niet zo bedoeld. De AVH staat voor de zeikerd die alleen prijs stelt op originale oude stuff en het verschrikkelijk vindt als zijn '59 Gibson een krasje oploopt. Zoals de gitarist in Spinal Tap: "DON'T EVEN LOOK AT IT"!! (ken je die film niet, dan direct huren..).

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top