Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2007
    Locatie
    utrecht/oostvoorne
    Berichten
    5.523

    Standaard Amp head transporters

    Ik zit al een tijdje te overwegen om een amp head transporter op wieltjes aan te schaffen omdat ik vaak mijn mesa mark III shorthead mee neem naar repetities en momenteel de head mee neem in een grote weekendtas wat alles behalve ideaal is.

    Ik heb mijn ogen laten vallen op 2 verschillende tassen:
    Warwick rockbag
    http://www.thomann.de/nl/rockbag_rb2...eadtrolley.htm
    en de gator amphead transporter
    http://www.thomann.de/nl/gator_g901_...ransporter.htm

    Iemand enige ervaring met deze producten of hebben mensen nog tips? Ik ben dus op zoek naar een stevige tas waar ik mijn kabels en head in kwijt kan die op wieltjes rijd.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 september 2003
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    558

    Standaard

    Persoonlijk zou ik mijn spullen liever dragen dan ze op wieltjes achter me aan te trekken over stoeptegels, klinkertjes etc. Onze 4x12's dragen we ook altijd. Al dat geschok en getril... mischien misplaatst maar ik ben er huiverig voor.

    Coffincase had/heeft tassen die er uit zien als sport-tassen maar met een aluminium bovenkant, een soort van deksel. Speciaal voor ampheads. Dat stapelt ook nog eens makkelijk in de bus/auto. Ze zijn er ook voor cabs.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juni 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    916

    Standaard

    stoeptegels gaan best, klinkertjes moet je vermijden. Zowieso kan je het beste halfjaarlijks/jaarlijks checken of je buisjes nog op z'n plek zitten.

    Ik heb mijn combo in een Gatorcase zitten, maar niet zo'n trolley omdat een buizencombo een stuk zwaarder is dan een top en ik wilde iets grotere wielen.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2007
    Locatie
    utrecht/oostvoorne
    Berichten
    5.523

    Standaard

    Buizen controleren doe ik regelmatig gezien ik er veel mee sjouw. Ik loop voornamelijk over stoeptegels en over een geasfalteerd fietspad dus dat is geen probleem. Mijn kapotte knie kan helaas de druk niet meer aan van het sjouwen met een weekend tas zoals ik nu doe(het is 5 min lopen naar m'n bus en wanneer ik aangekomen ben is het 5 min lopen naar de oefenruimtes)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top