Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Ben nieuw hier

  1. #1

    Post Ben nieuw hier

    hey mensen,

    Ik heb sinds 2 minuten een account hier, hier wat info over mij ;
    mijn naam is Erik, ik ben 16 jaar, zit in examenjaar op de HAVO.

    Ik speel nu ongeveer een jaar gitaar en ik vindt het echt heel vet, vooral omdat ik nu mijn muziek kan naspelen (sommige nummers dan:P)

    Ik luister voornamelijk Metal en Hardrock, mr sommige punk nummers vindt ik ook nog wel gaan.

    Ik heb 2 gitaren:
    Yahama EG012 ( van de lidl, wordt waarschijnlijk een nieuwe volgend jaar)
    Een spaanse akoustische, ik weet niet welk merk.


    Allebij rechtse gitaren, ook al ben ik links, maar het gaat goed tot nu toe

  2. #2

    Standaard

    hoi Erik, welkom hier, en veel plezier!

    Ik doe veel dingen ook links, waaronder schrijven, maar toch speel ik 'gewoon' rechtshandig. Gewoon proberen wat je het beste ligt!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 maart 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    410

    Standaard

    Grappig om te zien dat je ook een yamaha eg012 hebt. Ik heb deze zelf ook gekocht toen ik begon met electrisch spelen en was er eigenlijk erg blij mee.

    Sinds een week heb ik nu een nieuwe gitaar (Fender MIM standard Strat) en ik kan je zeggen dat het ik erg kan genieten van het verschil. Het spelen op de Yamaha was leuk, maar je kan echt genieten van het geluid van je volgende gitaar.

  4. #4

    Standaard

    Voor mij wordt het waarschijnlijk een ibanez 370DX, is toch een wat meer een metal gitaar maar misschien wordt het ook wel een epiphone. Ik heb nog heel wat uit te zoeken:P

  5. #5
    Junior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2012
    Locatie
    Delft
    Berichten
    4
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ik heb exact hetzelfde ik heb die yamaha van de lidl en een spaanse gitaar van de blokker mn 1e gitaartje beetje mn beginnersgitaar en kheb nog een akostische maar dan western en komt over ongeveer 2 weken een epiphone dot studio red bij

    Ow en kent iemand hier misschien een mooie tremolo voor archtop of alleen eem bridge met beugel voor archtop?
    Laatst gewijzigd door Guido23; 13 juli 2012 om 11:20

  6. #6

    Standaard

    Guido, die vraag kan je denk ik beter in een ander topic stellen. In dit topic komt niet iedereen nl.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top