Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17
  1. #1

    Standaard bc rich mockingbird exotic koa

    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    net besteld , ze zijn moeilijk te krijgen zeker voor een normale prijs
    1e keer dat ik geen zwarte gitaar heb gekocht
    (jackson performer , ESP LTD M207 en BC Rich Ironbird NJ zijn allemaal in het zwart)

    foto's en review zodra hij binnen is , voor nu het internet plaatje


  2. #2

    Standaard Duimen maar!!!

    Hi
    Duimen maar dat ie snel komt. De vormgeving van BC's vind ik hier en daar niet helemaal mijn ding, maar wat mooi gemaakt en wat een fijn geluid.
    Ik word altijd helemaal blij van dit soort gitaartjes!
    Zoals gezegd..... DUIMEN!!!
    Groet Gus

  3. #3

    Standaard

    nice!
    die is ook super vet!
    gefeliciteerd en nu maar wachten, haha!
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  4. #4

    Standaard

    ja ben echt superblij
    ook eens een keer geen floyd rose dus lekker makkellijk ff in een andere stemming gooien.
    iemand ervaring met die pickups trouwens ?

  5. #5

    Standaard

    yup, heb ze ook in mijn mockingbird!
    ze klinken lekker, maar de scheur kan wel beter.
    ik loop t twijfelen over andere pickups erin.
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  6. #6

    Standaard

    ok , ja dat idee had ik al
    de bedoeling is vooral dat ik er thuis lekker mee kan spelen op rock muziek , guns n roses etc en beetje soleren.dus dat lijkt me wel voldoende met deze pickups. in mijn ironbird en ltd heb ik emg's zitten 81-85 en 707's
    dus voor uberscheur pak ik die gitaren wel .

    wat voor elementen denk je aan dan ?

  7. #7

    Standaard

    Mooie gitaar!!
    Heb je hem ook in duitsland besteld, het valt mij op dat bc rich in nl best een stuk goedkoper is dan bij de buren. Kijk bv maar eens bij westerhaven groningen. Maar daar ben ik dan nu misschien te laat mee voor je...

  8. #8

    Standaard

    nog geen idee welke pickups ik erin wil, nog niet echt naar gekeken, heb er het geld ook niet echt voor op het moment.
    voor (hard) rock zoals guns 'n roses is het wel prima!
    heb zelf de slash signature Bc rich mockingbird
    maar soms mis ik de scheur die me gibson wel weer heeft, net een iets scheurender geluid zegmaar.
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swampash Bekijk bericht
    Mooie gitaar!!
    Heb je hem ook in duitsland besteld, het valt mij op dat bc rich in nl best een stuk goedkoper is dan bij de buren. Kijk bv maar eens bij westerhaven groningen. Maar daar ben ik dan nu misschien te laat mee voor je...
    Nee gelukkig niet , want het verschil is enorm , daar betaal je zo 700 euro. ik heb ook 495 betaald bij muziekcentrum assen.

    @richwood : die mockingbird van jou vind ik ook echt supersexy maar ik wilde ff perse geen tremelo dit keer

  10. #10

    Standaard

    ow......gvd! ik vind ze al zo mooi! maar ik vind de headstock met de mooie R toch het allergaafste! ik vind er ook ooit zo een! een 10snarige met 100 knopjes en dan voeg ik er zelf nog een paar toe!en wil ik er een met de 3 dikste snaren dubbel!en dan wel gewoon snel soleren en dikke slag gitaar sound dr bij jonge!
    uiteraard ga ik dan proberen dat het gaat lukken met de floyd rose original (wordt sadels aan passen!) maar het ergste is dat ik dit ook gewoon echt (ge)meen!of het wordt een prs met floyd rose...(ik vloek volgens sommige mensen!)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top