Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 t/m 74 van 74
  1. #71

    Standaard

    Ik heb nu volgens mij wel een ideale oplossing gevonden voor mijn rackje dat bestaat uit 2 preamps (GT Trio + Soldano SP77), G-Major effect-unit, 2x95W Mesa Boogie Simul Class en 2 PL Clubcabs. Op oudejaarsdag tussen 11.45 en 00.45 heb ik een mooi cadeautje kunnen kopen voor 200 Euro. Een Ernst Fliek 2HE 19" looper/mixer die het volgende aan boord heeft:

    - 3 (volume regelbare) loops voor het schakelen van mijn 2 preamps en evt extra pedalen
    - 1 parallelle stereo effect-loop waarmee ik de G-Major kan inmixen
    - 8 schakeluitgangen voor het schakelen van de preamp kanalen
    - 2 master outs (waarvan eentje met volume regeling voor 2 separate amps bij clean/solo toepassing)
    - alles MIDI bestuurbaar

    Volgens mij lost dit al mijn problemen in een keer op. Ik kan mijn preamps schakelen en in een loop zetten, evetueel nog wat pedalen toevoegen en kan nu het bekende toonverlies probleem van de G-Major omzeilen door de paralelle mixer toe te passen.

  2. #72
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 september 2004
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    933

    Standaard

    @Tnijland: gefeliciteerd! Van die Ernst ga je veel plezier hebben met 2 preamps+fx; een echt zwitsers zakmes in de kwaliteit van Ernst. Deze is nog een hele tijd van mij geweest. Heb hem verkocht toen ik weer terugging naar 1 preamp.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door El Bastardo
    als je niet weet wat je nodig hebt, heb je waarschijnlijk niks nodig.

  3. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tnijland Bekijk bericht
    - 3 (volume regelbare) loops voor het schakelen van mijn 2 preamps en evt extra pedalen
    - 1 parallelle stereo effect-loop waarmee ik de G-Major kan inmixen
    - 8 schakeluitgangen voor het schakelen van de preamp kanalen
    - 2 master outs (waarvan eentje met volume regeling voor 2 separate amps bij clean/solo toepassing)
    - alles MIDI bestuurbaar

    Volgens mij lost dit al mijn problemen in een keer op.
    Volgens mij ook!

    Gefeliciteerd met zo'n goed begin van 11.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  4. #74
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Netjes, met zo'n toestel is je rack enorm flexibel.
    Reken maar dat je nu dingen gaat bedenken om je rack mee uit te breiden .

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top