Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 12 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 114
  1. #1

    Standaard Impulsaankoop: Boss Powerstack

    Ik was vandaag toevallig bij de lokale muziekboer en die had een Boss Powerstack liggen.

    Nu had ik deze week een video gezien waarin dat ding heel mooi gedemonstreerd werd en ik kreeg zelfs een beetje last van GAS.

    Ik moet zeggen, voor het geld, echt een te gek pedaal! Hij klinkt op elke versterker anders en geeft echt het gevoel dat je er een kanaal bij hebt. Heel dynamisch in de lagere standen en een vette dikke scheur met de knop meer open, maar nog steeds dat "amp" gevoel. Super veelzijdig ook. Werkt op al mijn amps heel erg goed, wat me eerlijk gezegd een beetje verbaasde. Ik dacht echt dat het gewoon een sullig pedaal zou zijn en twijfelde een beetje aan Pete z'n woorden, maar hij had gelijk.

    Voor rond de 100€ en voor de mensen die niet zwaar anti Boss zijn een aanrader!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 september 2006
    Locatie
    Deventer stad der steden
    Berichten
    117

    Standaard

    je hebt me overtuigd... tenminste... wil m ook graag eens flink op zn staart trappen, lijkt me een goede vervanger voor mn WARP pedaal op mn oefenbordje...

    is ie op high gain gedefinieerd genoeg?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juni 2003
    Locatie
    pluskut
    Berichten
    1.772

    Standaard

    klinkt in de promotie te goed om waar te zijn.

    Maar moet zeggen dat ik die telecaster met stack aan echt goed vind klinken.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Metalheart Bekijk bericht
    je hebt me overtuigd... tenminste... wil m ook graag eens flink op zn staart trappen, lijkt me een goede vervanger voor mn WARP pedaal op mn oefenbordje...

    is ie op high gain gedefinieerd genoeg?
    Gewoon proberen! Vind je het niks, dan vind je het niks.

    Ik moet zeggen, high gain is echt goed ook. Heel strak en inderdaad veel definitie. Akkoorden klinken goed door. De EQ werkt ook naar behoren. Wel jammer dat er geen mid-knop op zit, maar soit, dat kun je ook met je amp afregelen. Hij werkt het beste op een clean kanaal.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaywalker Bekijk bericht
    klinkt in de promotie te goed om waar te zijn.

    Maar moet zeggen dat ik die telecaster met stack aan echt goed vind klinken.
    Ja, te mooi om waar te zijn. Dat dacht ik dus ook, maar het klinkt echt zo goed. De feel is even wennen, maar het is best dynamisch en voelt als een amp. Mijn tele, plus de powerstack en mijn Matchless klinkt echt super. Klinkt als die video.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juni 2003
    Locatie
    pluskut
    Berichten
    1.772

    Standaard

    Heb je een endorsement bij boss ofzo

  7. #7

    Standaard

    Haha, nee, was dat maar zo. Dan kreeg ik voor deze reclame wel betaald.

    Ik vind het gewoon echt een leuk pedaal voor weinig.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaywalker Bekijk bericht
    Heb je een endorsement bij boss ofzo
    Hij wel: http://www.youtube.com/watch?v=fP6j2...eature=related

  9. #9

    Standaard

    Tsja, maar hij krijgt er dan weer geen fatsoenlijk geluid uit vreemd genoeg.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.340

    Standaard

    Jammer dat Pete (is ie dronken of kijkt ie altijd zo scheel?) geen high-gain settings met een enkelspoeler laat horen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top