Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 19 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 183
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Yep, single-coil inderdaad....
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  2. #42

    vraagje Framus Nashville Pick Up te koop

    Framus Nashville Pick Up te koop!!!

    Best diy'er,
    Ik heb nog een Framus Nashville Pick Up liggen.
    Interesse?

  3. #43

    Standaard

    ahum.. spam?

  4. #44

    Standaard

    Hmm, spam of niet; ik heb hem toch maar eventjes een mailtje gestuurd! Wie weet.

  5. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanderltd Bekijk bericht
    Hmm, spam of niet; ik heb hem toch maar eventjes een mailtje gestuurd! Wie weet.
    tenslotte is het vor het goeie doel niewaar

  6. #46

    Standaard

    Inderdaad! Ik heb de pickup gevonden! Dus binnenkort heb ik weer beide originele pickups. Super

  7. #47

    Standaard

    Gaaf! ik hoop dat het allemaal gaat lukken! De Nashville die ik bezit is een van mijn favorieten. Echt een heel fijne gitaar.

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2007
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    2.331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cocobolo Bekijk bericht
    @Sander : Leuk restauratieproject hoor! Ik zal even kijken of ik een stukje pine heb dat misschien ook in de buurt komt...
    ...ik weet niet of het nog relevant is (mogelijk heb je al een stukje passend hout gevonden) maar ik had hierboven beloofd nog even te kijken naar een stukje pine. Dat is helaas niet helemaal gelukt, ik heb wel een stukje hout dat vermoedelijk (red) cederhout is en waarvan de nerven heel mooi lopen, mogelijk is het iets voor je. Het hout is al lekker oud en heeft dus geen blanke kleur meer. Ik sluit wel even een foto bij:

    Succes!
    Marco
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

  9. #49

    Standaard

    Oh, dat was ik al helemaal vergeten!
    Maar ik heb het inderdaad niet meer nodig. Ik heb uit hetzelfde stukje hout als ik voor de houtinleg gebruikt heb, een ander stukje hout kunnen halen. Toch bedankt voor de moeite!

    Dat heb ik op maat gezaagd en gisterenavond gebookmatcht. Dat doet me er trouwens aan denken dat ik dat nu maar beter eens uit de klemmen ga halen!

    Verder nog niet veel interessants te melden. Ik ben een beetje met vanalles en niets bezig:
    -Mal maken voor de slagplaat en pickupringen
    -Houtinleg op maat maken
    -Wachten op de originele pickup

  10. #50

    Standaard

    Hier alvast een paar foto's van het stukje hout dat ik gekozen en gelijmd heb voor de inleg tussen de pickups:







    Volgens mij verschilt naaldhout toch nooit echt veel van elkaar wat betreft de nerven. Het stukje dat ik nu gekozen heb, lijkt mij namelijk bijna identiek aan de rest van de body.
    Nu wordt het een kwestie van het plaatje zo precies mogelijk op maat te zagen, en de hartlijn netjes in het midden te houden. Meten is weten!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top