Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 15 van 19 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 150 van 183
  1. #141
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    ik vind het heel erg gaaf gelukt. Vind het de gitaar een dikke dosis karakter geven. Je ziet de liefde die iemand erin gestoken heeft om haar weer in oude luister te herstellen. Prachtig!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  2. #142

    Standaard

    Thanks! Zo zou ik de gitaar zelf ook wel omschrijven denk ik; karaktervol!

  3. #143
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Cool! Ik vind wel je plasticjes nog aan de erg witte kan, maar dat komt vanzelf .
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  4. #144

    Standaard

    Tja, de slagplaat lijkt nog wat wit, maar is in feite al heel wat vergeeld. En dit was ook zowat de originele kleur bij deze bodykleur van de Nashvilles. Maar zoals je zegt; dat komt nog wel vanzelf!

  5. #145

    Standaard

    Ik was toch nog niet 100% tevreden met het stukje hout tussen de pickups. Was eerst van plan eens te kijken wat de zon ermee zou doen, maar zo veel geduld heb ik niet.

    Dus helemaal opnieuw begonnen met lakken en kleuren met dit als resultaat:



    Het is maar een snelle foto, gemaakt met mijn telefoon, maar de kleuren zijn wel goed te zien hier. Ik denk niet dat ik het beter ga kunnen matchen als dit.

    Nu de lak maar eens goed laten uitharden en dan gladschuren en polijsten. En dan is hij alweer bijna klaar.

    NB: Het andere stukje hout kleurt nu om één of andere erg donker op de foto, maar dat ligt aan de invalshoek van het licht denk ik. In het echt is alles meer uniform gekleurd.

  6. #146
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    dat ziet er heel keurig uit op de foto.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  7. #147
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    3.492

    Standaard

    Yep,goed gelukt! KUDO"S!

  8. #148

    Standaard

    Hmm, ik zie net dat alle foto's in het topic het niet meer doen. Heb namelijk in mijn Photobucket alle foto's in mappen ingedeeld, en daarmee veranderde ik blijkbaar ook de URL...

    Hmm, ik ga eerst en vooral even de laatste ontwikkelingen tonen; de switch namelijk;







    Het zit er bijna op met deze gitaar. Nog een paar laatste stukjes lak polijsten, en de elektronica. En dan is deze gitaar speelklaar!

  9. #149

    Standaard

    Helaas kan ik mijn oude posts niet zelf aanpassen. Zou ik de foto's dan ook gewoon hier allemaal opnieuw mogen posten?

  10. #150
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2009
    Locatie
    Oosterwolde FR
    Berichten
    3.969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanderltd Bekijk bericht
    Helaas kan ik mijn oude posts niet zelf aanpassen. Zou ik de foto's dan ook gewoon hier allemaal opnieuw mogen posten?
    Wat mij betreft graag! Ik heb de eerste foto's niet gezien en ben toch wel benieuwd. Ik hou wel van die restauratieprojecten, vooral zo'n mooie oude Framus
    Mijn website: Aiko Timmer's Guitar Pages :: Facebook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ..., je ben een kanjer maar "Ike lul" klinkt gewoon hééél goed

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top