Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1

    Standaard Mercury Magnetics eruit, Dagnall erin.....wowww!!

    Ik treedt alweer een tijdje op met m'n Ceriatone 2555 Silver Jubilee clone, een geweldige versterker, die ik ben gaan bouwen omdat ik nog een Mercury Magnetics O100JM output trafo had liggen.
    Deze heb ik ooit als upgrade gekocht voor m'n JCM800 2210, maar die vond ik daardoor veel te net en glad gaan klinken, dus heb ik daar weer de originele Dagnall (C2668 ) in terug gezet.

    Ik vond m'n Ceriatone ook wat te netjes klinken, dus ik dacht, laat ik eens een originele JCM800 trafo bestellen, en die in m'n Ceriatone zetten.
    Via de Tonefactory heb ik toen een originele Dagnall C2668 besteld en wat denk je.....
    Veel rauwere versterker, meer Marshall, meer bite en meer gain, precies wat ik zocht!!!
    Een Mercury Magnetics zal best wel een "upgrade" zijn, voor mij is de Dagnall in deze versterker de upgrade!!
    Amps: Soldano SLO 100, Marshall JCM800 2210 (1987)en JCM800 2203 (1981), Ceriatone 2555 (2010). Cabs: JCM800 G12T-75, V30. Gibson Les Paul '57 Goldtop VOS Customshop, Gibson Les Paul Classic Premium Plus, Fender 1979 Strat Hardtail, Fender American Standard Strat HSS 2012, Fender American Standard Tele 2011, Warmoth Strat Custom SSS, Ibanez RG7321

  2. #2

    Standaard

    Ot's worden na verloop van tijd donkerder en smoother, miischien wel net zo als je MM
    Te koop: Home made dumblelator in 1HE 19"rack. ,pm voor details!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top