Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard (Not Of) This World (progressieve metal)

    Mijn meest chaotische nummer, en met opzet dit keer.

    (Not Of) This World Pt 1

    Solo is ruk (een onetaker), komt nog een echte over. Vocalen ook nog (ik zoek nog een Devin kloon hehe). Commentaar welkom!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2001
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    1.230

    Standaard

    Mooi, goed geluid.

    Check je PM.
    __________________________________________________ __________________________

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Schop Dit is. alhoewel een oudje, toch wel een van mijn meest progressieve nummers Reacties welkom!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.328

    Standaard

    Gestalt dingetje.
    Te virtuoos voor mij, dus prima progressieve rock.
    Je moet een hoog IQ, soort adhd hebben om dit op waarde te schatten, vermoed ik.
    Vind het bereknap- en strak gespeeld.
    Maar mijn simpele harsens hebben meer herhaling en herkenning nodig.
    Overigens reden waarom ik niet veel meer reageer in Sounds.
    Het heeft geen zin om veel comments te leveren op muziek die buiten je genre ligt.
    En omdat we hier op een gitaristenforum zitten.... en dat nogal primair is.

  5. #5

    Standaard

    "Trying to express how rotten, hectic and confusing this world is"

    Daar zijn jullie wat mij betreft helemaal in geslaagd ! Hectic and confusing.
    Behalve dat rotten, want dat heb ik niet gehoord. Want het is technisch een goed nummer.
    En ja, strak ook nog, maar dat 'moet' geloof ik in dit genre....

    Aan het einde - ja, ik heb het helemaal af geluisterd... - hoor ik iets uit "The Russian Spy and I".....
    Maar dat zal helemaal aan mij liggen... haha.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Dank Tuup en Ernest! Ik hoor geen Russische spionnen?

    Dit is een nummer dat ik wel eens goed opnieuw zou willen inspelen. En dan in C ipv E

  7. #7

    Standaard

    Dat nummer was van "The Hunters" in 1966 (?) waar Jan Akkerman in speelde. (en het nummer samen met een ander bandlid had gemaakt)

    Misschien dat het eerste deel van jouw lied mij dusdanig in de war bracht, dat ik die associatie spontaan kreeg....
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Ha dat zou kunnen. Ik ken de band en t nummer waarop je doelt iig niet. Zal 't vanmiddag eens luisteren haha.

  9. #9

    Standaard

    Niet echt errug hoor, dat je dat niet kent. Ernest doet ook alleen maar een beetje stoer. Dit is echt van voor zijn tijd.

    Mij stond bij dat je van deze Not of this world dingest een serie had gemaakt, maar die gedachte had ik pas toen ik deze weer hoorde.
    En ik probeerde me voor te stellen wat ik daarbij voor een commentaar heb gehad.

    Op deel 3 heb ik zondagochtend half drie wat geschreven.
    Want die heb ik terug kunnen vinden. Over dat ik met plezier deel 4 ook ga beluisteren, maar volgens mij is deel 4 er nooit gekomen.

    Misschien, als ik het heel errug aardig vraag dat dat er nog van komt?
    Het lijkt mij wel wat.
    Vriendelijke groet, Gus


    Toen (deel 3) wenste ik je een fijn weekend. Nu een mooi begin van de werkweek. Want de week is gisteren al begonnen natuurlijk...

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    He Gus, er is idd nog geen deel 4, de minuten per week dat ik mijn gitaar nog aanraak zijn helaas niet afdoende. Maar we houden hoop! Heb wel af en toe een leuk riffje nog dus wie weet. Uiteraard horen jullie het hier als t ooit zover komt

    Maar eerst de nieuwe samenwerking met Cageman, die officieel in n pril stadium is

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top