Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 36 van 37 EersteEerste ... 2634353637 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 351 t/m 360 van 363
  1. #351
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Ik was er graag bij geweest!
    7 November in Kampen hoop ik van de partij te zijn, hoewel die andere bands me gestolen kunnen worden...

  2. #352
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.964

    Standaard

    Klonk lekker inderdaad! heb niet heel de show gezien, wilde eerst ff stukje angstgegner zien maar daarna wel even staan kijken.
    Sound beukt goed. Op sommige plekken sta ik wel weer op die zang te wachten, maar dat is even kwestie van wennen.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  3. #353
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.904

    Standaard

    Same here, maar van Angstgegner heb ik alleen de laatste 2 nrs mee kunnen pakken.

    Tank86 was lekker i.i.g.
    Maar de grootste positieve verrassing voor mij 'For I am King' was. Sjeezus, wat ken da vrouwke zingen eej, sodeju!
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  4. #354
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Tank86 was lekker i.i.g.
    Maar de grootste positieve verrassing voor mij 'For I am King' was. Sjeezus, wat ken da vrouwke zingen eej, sodeju!
    Tnx! En ja, For I am King was zeker goed! Gitaristen, drummer ... en dat lieve kleine meisje met die roze schoentjes

  5. #355
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.964

    Standaard

    Ze had ook zo een klein stemmetje als ze gewoon praatte.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  6. #356
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    En dat was het dan ...

    Heavy friends,

    We bring you the sad news that TANK86 is coming to an end.
    After cultivating our own particular brand of instrumental heaviness over the past 13 years, we have now run out of diesel and have to put our mighty machine to a halt. We have always taken this band very seriously and to us TANK86 only has 2 modes: full charge ahead or full stop. With slowly dwindling morale we decided to pull the lever.

    Needless to say we want to shout a huge huge TANK YOU to all who have supported and cheered on our path of instrumental destruction over the years. We've had an awesome ride!

    TANK86 is not about to die silently of course. We will be doing a bunch of farewell shows in December and we very much invite you to come and have your face melted by instrumental riffage one last time and drink beers and share war stories afterwards:

    December 8th: Faster & Louder XV, MC Heracles, Retie (BE)
    December 9th: Plupub, Nijmegen (NL)
    December 15th: LittleDevil Bar, Tilburg (NL)
    December 16th: RARE GUITAR, Munster (DE)

    And since we have boatloads of merchandise left and because we are greedy dudes who would like to milk every last penny out of this enterprise before we retire to our own private islands in the Pacific: We have made everything in our webshop cheap, so this is a great time to grab yourselves some TANK86 merch: http://store.tank86.com/

    Cheers & stay heavy!
    TANK86
    https://www.facebook.com/TANK86/phot...type=3&theater

  7. #357

    Standaard

    Ik vind dit triest nieuws. Alhoewel 13 jaar iets is om dankbaar voor te zijn.
    Ik kan niks met je muziek, ik kan alleen hopen dat ik duidelijk heb gemaakt, het grootste respect heb voor de houding waarmee jij je muziek en techniek hebt aangevallen.

    Dit is het moment, meen ik, waarop ik iets heel hard moet schreeuwen over respect?

    Het is gwoon een leeftijdsding. Maar staying power en ethics ten aanzien van je muziek genoeg.
    Stoppen met het een, geeft ruimte aan iets anders.

    Long may you run!!!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  8. #358
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.964

    Standaard

    Spijtig inderdaad! Gave band met gave muziek vond ik het.
    Een slechte week dit, zag ook dat the 101's sterker eruit trokken. Totaal andere stijl natuurlijk maar ook een band die al jaren bezig was...
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  9. #359
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Hé Harold, jammer man! Ik kon jullie muziek goed pruimen en hoewel je Breda en Tilburg niet in één zin dient uit te spreken, vond ik het toch een beetje regio en dan vind ik het extra jammer. Al plannen voor iets nieuws?

  10. #360
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Hé Harold, jammer man! Ik kon jullie muziek goed pruimen en hoewel je Breda en Tilburg niet in één zin dient uit te spreken, vond ik het toch een beetje regio en dan vind ik het extra jammer. Al plannen voor iets nieuws?
    Tnx! En nee, nog geen directe plannen. Ik wil wel bezig blijven, dus maar eens op m'n gemak over na gaan denken.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top