Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 37 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 363
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fuhgawz Bekijk bericht
    Hoe heb je trouwens die gastmuzikanten kunnen 'strikken'.
    Tommi kennen we van de "tour" die Tank86 met Dozer heeft gedaan en bijPeter hebben we 'm gewoon een mailtje gestuurd

    Ze hebben beiden de volledige vrijheid gekregen en we kregen de solo's maar een paar dagen voor de studio binnen dus het was wel "spannend" wat we binnen kregen. Ik bedoel, we konden er niets meer aan wijzigen en ineens de solo niet gebruiken kan eigenlijk ook niet...

    Het heeft gelukkig allemaal erg goed uitgepakt en Tommi en Peter hebben echt geweldige solo's ingeleverd! Heel anders dan we zelf zouden doen, maar dat maakt het juist alleen maar gaver!

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.285

    Standaard

    Klinkt vet Harold! Mis alleen de wee-klagende Kirk Windstein vocals nog

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Locatie
    Planet KiXi
    Berichten
    3.668

    Standaard

    Vette shit!

    Ik kan persoonlijk niet zo lang luisteren naar zulke instrumentale dingen (dan hebk liever 'softere' post rock shit als God is an astronaut) omdat ik het saai vind worden.
    Maar dat is geheel smaak, dit klink zeer profi!
    Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.

    www.facebook.com/timosomers

    Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimoSomers Bekijk bericht
    Vette shit!

    Ik kan persoonlijk niet zo lang luisteren naar zulke instrumentale dingen (dan hebk liever 'softere' post rock shit als God is an astronaut) omdat ik het saai vind worden.
    Maar dat is geheel smaak, dit klink zeer profi!
    Ik kan me voorstellen dat het jouw smaak niet is, jij maakt hele andere instrumentale nummers.

    Veel instrumentaal werk is een solo van begin tot het eind, wij niet: alleen maar riffs met zo nu en dan een solootje...

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.017

    Standaard

    Klinkt gaaf! Mooie riffs, beukt lekker.. ben beniewd naar de andere nummers. Leuk dat die 2 gitaristen erop meespelen. Ik vind bij Axe dat intro ook echt vet, klinkt lekker groots door die harmonie met die gitaren en die zware riff erbij.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Music

    het onvermijdelijke "het is niet mijn muziek, maar..." komt dan weer van mij
    maar dit is toch wel erg interessant om te luisteren. dit is gevarieerd en boeiend waardoor de zang niet echt gemist wordt. vooral Axe is erg goed. super vette riffs, een meer dan uitstekende drummer en wat ik persoonlijk opvallend vond is het feit dat de basgitaar goed en gedefinieerd te horen is. dat is wel eens anders bij zware gitaarmuziek. misschien toch die Ampeg?

    kortom: ik vind het een goeie productie met een vette sound zoals dat hoort bij deze muziek.

    groeten Pasqual.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 oktober 2007
    Locatie
    Old Vleuten town
    Berichten
    2.460

    Standaard

    Zo, na een paar dagen toch eindelijk onthouden dat ik de twee nieuwe nummers nog moest luisteren.

    En om kort te zijn quote ik Timmu maar even....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimmU Bekijk bericht
    jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezuuus hardhardharrdhardhardhadhardhardhaahahahahaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaa BAMBAMABABABAbABAbABABABABABA


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    de franse taal klinkt prachtig, vooral als een mooie jonge franse mevrouw met kleine harde t* die uit haar rode mondje laat rollen
    fb | tet

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Ik moet ook mezelf even laten herinneren dat ik deze nummers nog even op m'n PC-speakers terug luister, maar nu, op de MacBook klinkt het al zeer goed!
    Het doet me denken aan de 80's, Anthrax, Maiden, Slayer, maar dan zonder die irritante "zangers", alhoewel die doodskreet van Araya in "Angel of Death" mij niet lang genoeg kan duren.
    En ik heb ook jaren lang een '78'er JMP 50W. combo (soort van 2204) gehad, dat soundje >>> , nog steeds wel spijt van dat ik die niet meer heb.

    Welke show zou het leukst zijn om bij te wonen denk je?

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Talking

    Oh ja!!! FF TimmU quoten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimmU Bekijk bericht
    jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezuuus hardhardharrdhardhardhadhardhardhaahahahahaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaa BAMBAMABABABAbABAbABABABABABA

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimmU Bekijk bericht
    jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezuuus hardhardharrdhardhardhadhardhardhaahahahahaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaa BAMBAMABABABAbABAbABABABABABA
    Kon het niet laten.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top