Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 30 van 37 EersteEerste ... 202829303132 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 291 t/m 300 van 363
  1. #291
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2009
    Locatie
    breda
    Berichten
    368

    Standaard

    Klinkt er goed uit!
    A GIANT A GENIUS - Stonermetalrock
    The Fifth Alliance - Doom and sludge infested hardcore

  2. #292
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Al meer dan 1000 views!


  3. #293
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Moddervet! Aanstekelijk ook nog.

    Ondanks dat dit Youtube is, klinkt het ook ongelofelijk dik allemaal. Ik vermoed zomaar dat hier ook al een episch lage hoeveelheid compressie op zit? Als de CD wordt zoals dit doet vermoeden, zou een digitale vinylmaster daar niet zo heel veel meer aan toevoegen wat de beleving betreft.

    Ik loop op de zaken vooruit, maar ik denk dat ik OBEY vaak zal gaan luisteren.

    Die clip vind ik vooral knap gemaakt, maar qua lijn wat minder boeiend. Het kan zijn dat ik de achterliggende gedachte ervan niet zie .

  4. #294
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Moddervet! Aanstekelijk ook nog.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Ondanks dat dit Youtube is, klinkt het ook ongelofelijk dik allemaal. Ik vermoed zomaar dat hier ook al een episch lage hoeveelheid compressie op zit? Als de CD wordt zoals dit doet vermoeden, zou een digitale vinylmaster daar niet zo heel veel meer aan toevoegen wat de beleving betreft.
    Ja en nee, het is geen strakke worst, maar heel veel dynamiek is er ook niet meer over. Omdat we geen zang hebben kunnen we mid-frequenties mooi inzetten voor de instrumenten, dat is ook de reden waarom we harder klinken dan niet-instrumentale bands.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Ik loop op de zaken vooruit, maar ik denk dat ik OBEY vaak zal gaan luisteren.
    Ik heb letterlijk 100-den uren in de preproductie, opnames, productie, mix, en mastering zitten. Ik luister er nog steeds graag naar!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Die clip vind ik vooral knap gemaakt, maar qua lijn wat minder boeiend. Het kan zijn dat ik de achterliggende gedachte ervan niet zie .
    Origineel was de clip geschoten voor een korter nummer. Daardoor zit er nu wat herhaling in en is het inderdaad allemaal net iets te lang.

    Je moet ook niet vergeten dat dit een low (lees: "no") budget clip is. Als we het geld ervoor hadden, waren er een aantal "special effects" aan de vechtscene toegevoegd (waarschijnlijk geanimeerd). Maar ja: geen geld.

  5. #295
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Vorig weekend in Aalten!




    En de 30ste geven we flink feest!


  6. #296
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Ik ben niet zo bekend in deze regionen van de stevige muziek, maar het doet me denken aan een lompe versie van Astrosoniq of zo.

  7. #297
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Ik ben niet zo bekend in deze regionen van de stevige muziek, maar het doet me denken aan een lompe versie van Astrosoniq of zo.
    Ik denk dat menig lezer nooit van Astrosoniq gehoord heeft

    Mij maakt het weinig uit wat voor associaties iemand met ons heeft; net als dat je zelf mag verzinnen waar de nummers over gaan


    Net trouwens ook de nieuwe website online gezet: http://tank86.com/

  8. #298
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Ik heb Vault net ook geluisterd via Bandcamp. Vanaf nu hoop ik vooral heel erg dat de cd de master heeft van het Youtubefilmpje (van Vault) en niet die van Bandcamp... Mocht dat laatste wel het geval zijn, wil ik nog steeds graag wat betalen voor die digitale wél dynamische master.
    Over de muziek zelf ben ik gelukkig nog even enthousiast .
    Laatst gewijzigd door Cageman; 18 januari 2015 om 11:55

  9. #299
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik heb het clipje ook beluisterd en ik vind het echt retestrak klinken en is wel muziek die ik in de auto zou opzetten met hoge snelheidsbekeuringen als gevolg😉
    Wel mis ik een zanger, voeg je er een goeie zanger met een dikke rockstrot aan toe heb je instant alter bridge.
    Zang zou echt de band veel completer maken!

  10. #300
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Wel mis ik een zanger, voeg je er een goeie zanger met een dikke rockstrot aan toe heb je instant alter bridge.
    Zang zou echt de band veel completer maken!
    Kort antwoord: nee.
    Sarcastisch antwoord: ik vertel jou toch ook niet wat voor muziek jij moet maken?
    Lang antwoord: onze muziek kun je alleen spelen zonder zanger. Wij schrijven 'lineaire' nummers: we houden absoluut geen rekening met begrippen als couplet, refrein, herhaling, achtergrond/ruimte voor zang, etc. Een zanger toevoegen zou betekenen dat we een andere band worden.

    ... met als resultaat: zie het korte antwoord

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top