Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 65 van 65
  1. #61

    Standaard

    Nu de polytune een tijdje op het bordje staan, maar moet toch zeggen dat ik het een fijn dingetje vind.
    Stemmen gaat razendsnel.
    Ook polytuning gaat erg goed en handig, als je hem en beetje door hebt. (Deze vraagt een rustige strum, en dan doet hij het perfect).
    Chromatic is minder kritisch, en gaat razendsnel als vanouds, maar zo even tussendoor checken met polytune werkt dus supersnel en prettig.

    Conclusie: Ben er erg blij mee.

  2. #62

    Standaard

    Heeft er iemand al ervaring met de Polytune 2...?
    Schijnt weer nauwkeuriger te zijn en heeft ook een strobe-tune functie met een door TC geclaimde nauwkeurigheid van 0.1%
    coverband 'Alle 13 '

  3. #63
    Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2013
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yavin Bekijk bericht
    Heeft er iemand al ervaring met de Polytune 2...?
    Schijnt weer nauwkeuriger te zijn en heeft ook een strobe-tune functie met een door TC geclaimde nauwkeurigheid van 0.1%
    ik heb dr een, de strobe functie is even wennen, maar heeft inderdaad een behoorlijk hoge nauwkeurigheid.
    ik heb geen PT1, maar ben wel zeer te spreken over t ding

    de poly tuning is echter niet geschikt om echt te stemmen, t is meer een indicatie welke snaren gestemt moeten worden.

  4. #64

    Standaard

    Even checken tussen twee nummers kan nooit kwaad.
    coverband 'Alle 13 '

  5. #65
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC3D Bekijk bericht
    ik heb dr een, de strobe functie is even wennen, maar heeft inderdaad een behoorlijk hoge nauwkeurigheid.
    ik heb geen PT1, maar ben wel zeer te spreken over t ding

    de poly tuning is echter niet geschikt om echt te stemmen, t is meer een indicatie welke snaren gestemt moeten worden.
    Klopt de poly nu wel met losse snaren? Dat de snaar die in poly vals is, los ook vals is? Dat is de reden waarom ik mijn mini snel verkocht heb.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top