Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 44
  1. #21

    Standaard

    Haha daar ben ik nu ook achter. heb 1x met dat ding opgetreden.. okee... kmoet toegeven klinkt wel heeel lekker.. maja. het tillen.. das minder.
    Maar nu de boel nog verkopen:P
    Iemand interesse?

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    De Orange 30HTC is net uit. Nog net geen 1000 euro en heeft wel een mooi clean. En is waarschijnlijk precies wat je zoekt.

    http://www.musicstore.com/en_EN/EUR/...GIT0013301-000

    Je kan ook de Jet City top aanschaffen. Made by Soldano. Is dus ook niet mis en nog geen 700 euro.

    http://www.musicstore.com/en_EN/EUR/...GIT0020019-000

    En dan scoor je d'r lekker een 2x12 bij via Marktplaats van Fame of Harley benton. En hou je lekker dat mooie 4x12 cabje. Die worden waarschijnlijk heel zeldzaam. Dus niet wegdoen...

    De Peavey Classic 30 head is een andere aanrader.... 600 euro.... Al jaren een topper... 30 watt. Dus plenty on stage. En het leuke met de 30/50 watt range is dat het de helft van de buizen heeft bij buizen vervanging. Dus da's goed toch?
    Laatst gewijzigd door muziekschuur; 21 oktober 2010 om 14:12
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  3. #23

    Standaard

    De Marshall Haze MHZ40C bevalt mij ook super, met een onwijs lekker clean kanaal wat lekker met diverse pedaaltjes omgaat. Scheurkanaal is ook goed mits je hem open kan zetten, maar thuis kan ik er ook prima mee repeteren met een pedaaltje (tubescreamer of Rat) ervoor.

    Oja, en hij gaat onwijs hard zonder te oversturen op zijn cleane kanaal. En anders heb je je 4x12 nog om hem op aan te sluiten, al zul je die voor het volume niet nodig gaan hebben.

  4. #24

    Standaard

    Ik ben niet zo onder de indruk van de Haze.. de clean van marshall ben ik sowieso niet kapot van.. mijn versterker is ook aan het overlijden denk ik. Op het overdrive kanaal veel storing/ruis.. zelfs met de volume vd gitaar dicht, verschillende kabels geprobeerd enzo.. ik denk dat het aan de gain level licht.. kraakt erg en stoort ook veel..
    De versterker is het niet meer waard om te laten repareren denk ik.. Toch maar op zoek naar een nieuwe.. Zit ook te kijken na een HT-5 van Blackstar. Zou een 5 watt buizen qua volume meekomen met een 50watt transistor?

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jurrian-93 Bekijk bericht
    Ik ben niet zo onder de indruk van de Haze.. de clean van marshall ben ik sowieso niet kapot van.. mijn versterker is ook aan het overlijden denk ik. Op het overdrive kanaal veel storing/ruis.. zelfs met de volume vd gitaar dicht, verschillende kabels geprobeerd enzo.. ik denk dat het aan de gain level licht.. kraakt erg en stoort ook veel..
    De versterker is het niet meer waard om te laten repareren denk ik.. Toch maar op zoek naar een nieuwe.. Zit ook te kijken na een HT-5 van Blackstar. Zou een 5 watt buizen qua volume meekomen met een 50watt transistor?
    Je laatste vraag: nee.
    Maar hoeveel geld heb je nu te besteden? Als die HT40 je gewoon goed bevalt, gewoon kopen en niet terughoudend zijn omdat een bandmaatje/vriend die ook toevallig net heeft gekocht

  6. #26

    Standaard

    Kijk ik zit opsich met een redelijk dilemma.. nouja.. ik moet wel een belangrijke keuze maken..
    Ik zit in VWO 6 en normaal gesproken volgend jaar studeren dus. Ik kan nu wel een dure versterker aanschaffen (wat je duur vind) maar waarschijnlijk komt er volgend jaar niet super veel van spelen. Als ik ook nog een op kamers ga (misschien) staat hij dus thuis stof te happen. Dan gun ik hem liever een ander eigenaar natuurlijk! Dus ik wil er niet teveel geld aan uitgeven...
    Ik heb wel een aantal voorwaarden:

    • Mooi clean
    • 2 kanalen
    • Lekker overdrive/distortion (denk aan HT40)
    • Mag dus niet al te veel kosten

    Een HT-5 kwam dus goed ik de richting, alleen mist het vermogen.. Om met een 50watt transistor mee te komen moet ik toch gaan denken aan een 15/20 watt buizen?

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Je zit juist in de tijd dat er toffe bandjes zijn om in mee te spelen. En dan heb je goeie spullen nodig. Dan heb je een eindeloos 4x12 cabinet "en dan gun je het een ander"


    Mag ik een bakje?

    Is dat misschien van je ouders afkomstig die je je "degelijke toekomst" voorhouden?

    Jesus. Man ga toch lekker spelen met spullen waar je wat aan hebt. EN DIE KUN JE OOK ZACHT ZETTEN....
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  8. #28

    Standaard

    GedeeltelijkXD haha nee maar een ht40 gaat ook wel echt teeerring hard:S
    En dat over een 412... maargoed.. ik vind t zelf ook wel zonde als zo'n ding stof staat te happen.. Dus iemand een idee? een combo of top+ 1/2 x12'' (om niet altijd met de 412 te sjouwen) of om de 212 thuis en de 412 in het oefenhok te zetten!

  9. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jurrian-93 Bekijk bericht
    GedeeltelijkXD haha nee maar een ht40 gaat ook wel echt teeerring hard:S
    En dat over een 412... maargoed.. ik vind t zelf ook wel zonde als zo'n ding stof staat te happen.. Dus iemand een idee? een combo of top+ 1/2 x12'' (om niet altijd met de 412 te sjouwen) of om de 212 thuis en de 412 in het oefenhok te zetten!
    Volumeknop.. Die HT40 klinkt zacht super, zelfs de HT60 klinkt zacht super.. Dus dit is flauwekul.

  10. #30

    Standaard

    Okee maar dan een ander punt: 680 is me iets te veel.. liever wat goedkoper..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top