Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 64

Discussie: Gitaarnet App?

  1. #1

    Standaard Gitaarnet App?

    is het misschien een idee om een gitaarnet forum/gitaarmarkt app te maken?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik gebruik al ruim een jaar mijn iPhone om hier op dit forum rond te hangen (zie mijn postcount - veel en vaak dus ), maar ik vind het prima gaan. Ik heb er geen app voor nodig.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Landgraaf
    Berichten
    630

    Standaard

    +1!! Een native app zou geweldig zijn voor android in ieder geval, waardoor e.e.a. toch beter leesbaar wordt en je niet in de browser hoeft te werken. Nu ben ik zelf nog niet zo handig met het ontwikkelen van apps, maar ik juich het van harte toe wanneer iemand dit op zich zou nemen!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 mei 2010
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heibel Bekijk bericht
    +1!! Een native app zou geweldig zijn voor android in ieder geval, waardoor e.e.a. toch beter leesbaar wordt en je niet in de browser hoeft te werken. Nu ben ik zelf nog niet zo handig met het ontwikkelen van apps, maar ik juich het van harte toe wanneer iemand dit op zich zou nemen!
    +1, al zou dit idd wel aardig wat werk kosten.
    Epi LP Standard Plus Top, Ibanez GRX, Western acoustic. Blackstar HT40. Line6 UX1, Boss DD-7, SM57

  5. #5

    Standaard

    Ik heb liever een zoekfunctie die normaal werkt, of überhaupt een forum wat normaal werkt.

    /zeikmodus

  6. #6

    Standaard

    Gitaarnet is gewoon een vbulletin forum, misschien kan je zo iets meer vinden:
    http://www.google.nl/search?source=i...=&oq=&gs_rfai=

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Landgraaf
    Berichten
    630

    Standaard

    Ik heb inmiddels Tapatalk geïnstalleerd en dat werkt in principe ook met vBulletin fora. Echter de beheerder moet hiervoor een gratis plugin installeren. Die is hier te downloaden. Dus gaarne actie hierop lieve beheerder en dan kunnen we nog beter gebruik maken van Gitaarnet!!

  8. #8

    Standaard

    Tegen Sint-Juttemis kan je er dan wel gebruik van maken. Nee, dat kan je wel op je buik schrijven.
    Feed My Frankenstein

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2003
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heibel Bekijk bericht
    Ik heb inmiddels Tapatalk geïnstalleerd en dat werkt in principe ook met vBulletin fora. Echter de beheerder moet hiervoor een gratis plugin installeren. Die is hier te downloaden. Dus gaarne actie hierop lieve beheerder en dan kunnen we nog beter gebruik maken van Gitaarnet!!
    JAAAh, hier zit ik nou ook op te wachten!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juli 2010
    Locatie
    Haaksbergen (Bij Enschede)
    Berichten
    163

    Standaard

    Ja, elke keer dat gekloot met inzoomen op zo'n grote pagina! Die App zou idd van harte welkom zijn!
    Turner mag zich met recht de vaandeldrager van de Britse muziek in de 21e eeuw noemen.

    (Uit: Festivalinfo, Humbug recensie)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top