Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1

    Effect ! Boss GT-10 driver...

    Hoi,

    Ik ben al eventjes in het bezit van een Boss GT-10.
    Leuk spul! Alleen zit ik met het probleem, ik kan de driver van Roland niet installeren. "Er is een fout opgetreden". Ik heb Windows 7 64-bit en op de site staat duidelijk dat het hiervoor geschikt is. Dat is niet zo fijn, want nu kan ik er geen gedownloade patches opzetten enzovoort. Heeft iemand hier ook problemen mee?

    Merciekes,

    Jens

  2. #2

    Standaard

    kijk voor al je gt-problemen vooral ook hier:

    http://www.bossgtcentral.com/forum.php

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2005
    Locatie
    Zierikzee
    Berichten
    706

    Standaard

    Ik draai ook 64-bits Windows 7 en bij mij werkte het allemaal zonder problemen. Ik hoefde ook niks zelf te installeren, Windows vond er vanzelf de juiste driver bij. Misschien werkt het wel als je niks zelf installeert en Windows het gewoon laat doen?
    Ibanez RG 3120, Blade Texas Standard Pro, Anvil tube preamp, G-Major, Rocktron Velocity 120, E-bow, Boss GT-10, Rebote 2.5 delay
    MySpace - Skybicycle

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 mei 2010
    Locatie
    Spijk (GR)
    Berichten
    123

    Standaard

    Gebruik je de usb aansluiting of de midi op je gt10? ik kreeg het met de midi aansluiting ook niet voor elkaar, met de usb aansluiting lukte wel met windows 7 64 bits.

  5. #5

    Standaard

    Ik gebruik de gt-10 via de USB-aansluiting. Als je in de menu USB op je gt-10 de Driver Mode Advanced zet, gaat hij niet alleen audio versturen maar ook data. Dit bv om op te nemen of er patches op te zetten. Als hij op Standard staat gaat hij alleen audio verzenden en gebruikt Windows de standaarddriver. In Advanced mode gebruikt Windows de geïnstalleerde driver van Roland. En die kan ik niet installeren. Mijn zus heeft dezelfde laptop als ik en die kan die ook niet installeren. Iemand anders heeft Windows Vista 32-bit en kan die met gemak installeren. Zou het dan toch aan m'n laptop liggen?

  6. #6

    Standaard

    hey jens ben je er ondertussen al uit ?


    grt
    G

  7. #7

    Standaard

    Jaja, ik ben er al uit, eigenlijk al een jaar

    Ik had blijkbaar m'n GT-10 aangezet tijdens de installatie terwijl dit niet mocht.
    Mijn laptop is een paar maanden daarna gecrasht en 'k heb alles terug geïnstalleerd - ook die driver - en alles verliep zonder problemen.

    Nu heb ik al verschillende liedjes opgenomen met m'n GT-10 en het verloopt allemaal probleemloos, het lag dus aan mezelf

    Nog eens bedankt voor jullie reacties

    Grtz,
    Jens

  8. #8

    Standaard

    Misschien heb je hier ook iets aan. Ik vind hem zelf in ieder geval heel erg handig. Alles is toch een beetje makkelijker aan te passen dan met het apparaat zelf.

    http://sourceforge.net/projects/fxfloorboard/?_test=b

    Hier werkt ie probleemloos

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top