Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Locatie
    Roermond
    Berichten
    1.428

    Standaard Bestaat dit überhaupt?

    Goede avond,

    Ik wil een strat. Dat heb ik zojuist bepaald! Maar ik heb de pest aan een stratocaster mensuur! Bestaat er een strat met een 24'75 scale?
    Proud Sovtek owner.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2006
    Locatie
    Boxtel, Brabant
    Berichten
    1.773

    Standaard

    Ik heb even gekeken, maar zo snel kan ik het ook niet vinden. Maar je kan natuurlijk altijd een warmoth met een 24'75 halsje overwegen.
    Voor mij, komt altijd een ander.

  3. #3

    Standaard

    Charvel en Jackson hebben (super)strats gemaakt met een shortscale. Maar ik weet niet of je precies op zoek bent naar een strat met puntige headstock?

    Het ging toen om de Charvel Fusion, en de Jackson Fusion als ik me niet vergis.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Locatie
    Roermond
    Berichten
    1.428

    Standaard

    Zolang het single coils heeft en het hout van een normale strat zou er niets aan de hand moeten zijn he+diep van binnen ben ik zwaar jaren 80. (en dat op 19 jarige leeftijd(H))
    Proud Sovtek owner.

  5. #5

    Standaard

    HEt begint met W en eindigt op armoth
    ...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanderltd Bekijk bericht
    Charvel en Jackson hebben (super)strats gemaakt met een shortscale. Maar ik weet niet of je precies op zoek bent naar een strat met puntige headstock?

    Het ging toen om de Charvel Fusion, en de Jackson Fusion als ik me niet vergis.
    Yeps, ik heb nog een ouwe Jackson fusion. Fijn gitaartje hoor..

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    waarom zou je een strat willen met een kortere mensuur? da's toch juist wat een strat een strat maakt?

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Locatie
    Roermond
    Berichten
    1.428

    Standaard

    Muah ik wil het in ieder geval zeker proberen. Warmoth zal ik nooit doen met een 'twijfelgitaar' je geeft er 800 euro aan uit en je krijgt er minimaal 300 voor terug
    Proud Sovtek owner.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2006
    Locatie
    NB
    Berichten
    1.285

    Standaard

    Fender japan heeft er een gehad in de jaren '80, en zelfs van de Squier JV is een 24¾ scale model geweest.

    Als je googled op "fender stratocaster 314" óf sst314 of shortscale stratocaster,kun je vast wel wat vinden.

    edit: Als je bij de volgende link naar beneden scrollt, kom je de Squier sst 314 vanzelf tegen.
    http://www.21frets.com/squier_jv/domesticjv.htm
    Laatst gewijzigd door spirit; 13 september 2010 om 22:53

  10. #10

    Standaard

    De Fender Toronado heeft 24.75 mensuur dacht ik. Er bestaan versies met singlecoils en humbuckers.

    Je kan ook eens kijken bij Reverend, maar die pleuren er nogal gemakkelijk P90 in.
    Let there be rock.

    For sale : niks.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top