Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24

Discussie: Harley Benton GA15

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iWishmaster Bekijk bericht
    Mij valt vooral de vrij lage input impedantie op
    Input impedantie is juist hoog door het ontbreken van een lekweerstand maar dat is niet zo frequentie bepalend hoor. Ik zie genoeg mogelijkheden om dit ding aan te pakken maar dat wordt dan flink uitproberen. Is het je trouwens opgevallen dat deze amp rustig zonder load kan werken. Een misaanpassing van maar liefst 600x naar boven. Iets waar tubeamp gebruikers altijd heel veel drukte over maken.

    Frans
    Laatst gewijzigd door cluseau; 17 september 2010 om 10:12
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cluseau Bekijk bericht
    Is het je trouwens opgevallen dat deze amp rustig zonder load kan werken. Een misaanpassing van maar liefst 600x naar boven. Iets waar tubeamp gebruikers altijd heel veel drukte over maken.
    Yep.....................................
    en tubeamp bouwers ook

  3. #23
    Junior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2012
    Locatie
    Delft
    Berichten
    2

    Standaard

    Voor het geld een hele leuke versterker. Solide gebouwd, ook van binnen ziet het er goed uit.
    Het geluid is slecht , daarom maar een Jensen P10R en andere buizen erin gezet. Het geluid werd al een stuk beter. Vervolgens de ingang aangepast en de volume potmeter veranderd van waarde en de aansluitingen op een andere plek gemonteerd, na de eerste versterkertrap. Daardoor is het geluid clean bij lagere volumes.
    De versterker is in eerste instantie bedoeld als 'monitor' voor de drummer, zo kan hij mij goed horen en hoeft mijn versterker niet te hard te staan. Maar nu kan de Harley mee met kleine gigs of sessie's.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr-boy Bekijk bericht
    Voor het geld een hele leuke versterker. Solide gebouwd, ook van binnen ziet het er goed uit.
    Het geluid is slecht , daarom maar een Jensen P10R en andere buizen erin gezet. Het geluid werd al een stuk beter. Vervolgens de ingang aangepast en de volume potmeter veranderd van waarde en de aansluitingen op een andere plek gemonteerd, na de eerste versterkertrap. Daardoor is het geluid clean bij lagere volumes.
    De versterker is in eerste instantie bedoeld als 'monitor' voor de drummer, zo kan hij mij goed horen en hoeft mijn versterker niet te hard te staan. Maar nu kan de Harley mee met kleine gigs of sessie's.
    Ik hoop dat hij dat ding nog heeft na anderhalf jaar.....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top