Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 24

Hybrid View

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 mei 2009
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.605

    Standaard Morris les paul junior??

    Ik kan waarschijnlijk aan een morris les paul junior komen.
    Ik heb hier wel eens een morris sg voorbij zien komen maar voor de rest kan ik er heel weinig over vinden.
    70/80er jaren japanner met lawsuit headstock.
    Weet iemand er meer van?
    mulltiplex of echt hout dat soort dingen.

    Alvast bedankt.
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2009
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    1.166

    Standaard Morris catalogus

    Ik heb weleens een Morris in handen gehad, dat was een Les Paul kopie met een geschroefde hals. Best aardig, maar niet megakickensupergaaf.

    Hier kun je wellicht wat informatie in vinden, het is een site waarop je een aantal Morris catalogi kunt vinden:
    (ik heb maar even snel gekeken, maar misschien zitten de LP modellen ertussen...en anders zelf ff googlen)
    http://www.t-shiga.com/sub7-5-1.htm

    Succes!
    Laatst gewijzigd door Fisherman; 7 september 2010 om 19:58

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 mei 2009
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fisherman Bekijk bericht
    Ik heb weleens een Morris in handen gehad, dat was een Les Paul kopie met een geschroefde hals. Best aardig, maar niet megakickensupergaaf.

    Hier kun je wellicht wat informatie in vinden, het is een site waarop je een aantal Morris catalogi kunt vinden: http://www.t-shiga.com/sub7-5-1.htm

    Succes!
    Dat had ik o.a. ook al gevonden maar ik vindt alleen maar ackoustische modellen van ze.

    Deze Morris ligt te verstoffen in een kroeg totdat ze ooit eens het ding op gaan hangen als decoratie.
    Ik heb net weer 2 knutselplankjes voor heel weinig aangeschaft en zat er aan te denken er een te ruilen als het toch alleen ter decoratie is.
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2009
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    1.166

    Standaard Klinkt bekend in de oren....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rock Bottom Bekijk bericht
    Dat had ik o.a. ook al gevonden maar ik vindt alleen maar ackoustische modellen van ze.

    Deze Morris ligt te verstoffen in een kroeg totdat ze ooit eens het ding op gaan hangen als decoratie.
    Ik heb net weer 2 knutselplankjes voor heel weinig aangeschaft en zat er aan te denken er een te ruilen als het toch alleen ter decoratie is.
    Ja dat ken ik. Ik heb hier ook wat spullen liggen die ik wil inruilen, maarja....geduld is een schone zaak.

    Echter, een absolute topper lijkt het me niet die Morris.
    Was het nu een gelijmde hals of een geschroefde???

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juni 2010
    Locatie
    Markelo, Overijssel
    Berichten
    283

    Standaard

    gitaarnet
    harmony central

    ff gauw gegoogled

  6. #6

    Standaard

    foto's!!!!!
    zonder dat kunnen we er niks van zeggen, het kan houtfantasie zijn met nephumbuckers maar ook een degelijk instrument, met morris weet je het nooit.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2009
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    1.166

    Standaard Verscheidenheid in Morris LP kopieën...

    Wat Wietse zegt....het exemplaar dat ik in handen had was er eentje met een geschroefde hals en een matige kwaliteit elementen.
    Bovendien vroeg die kerel toen écht teveel geld en was het gewoon een no-deal.

    Daar houd mijn kennis ook meteen op, ik weet niet of er high-end uitvoeringen zijn/waren met een gelijmde hals en fatsoenlijke humburgerts...

    van Oppenraay, die regelmatig wat gitaartjes tweedehands verkoopt heeft best een mooi exemplaar gehad, maar ik weet daar niet de specifics van...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top