Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 200

Threaded View

  1. #11

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarnijboer Bekijk bericht
    Wel jammer is de rotzooi die verkocht wordt aan beginners. Van die triplex acoustische zooi of startpakketten voor electrische gitaar Met iets van Richwood en een versterkertje van Yoko. Die gitaristen zijn meer waard en verdienen een beter instrument dan die crap en betere verkopers die uitleggen dat dergelijke meuk eigenlijk waardeloos is en zwaar demotiverend werk.Iedereen verdient meteen iets wat op zijn minst de potentie heeft om goed te klinken.
    Wat mij betreft heb je gelijk, zeker omdat ik zelf in die val van goedkope instrumenten ben getrapt bij de aankoop van mijn eerste (akoestische) gitaar.
    De verkoper meldde dat de gitaar die ik op het oog had (*kuch* een Stagg *kuch*) op termijn weinig plezier/comfort/kwaliteit bood.
    Toch kocht ik deze gitaar aan (die ik overigens na enkele maanden weer heb ingewisseld). Volgens mij kwam dat omdat ik in eerste instantie dacht dat de verkoper mij alleen een duurder instrument wou aansmeren om zijn omzet te verhogen. Ik geef toe dat ik zelf
    ook wat meer informatie kon opzoeken op voorhand

    Het is gewoon niet gemakkelijk om als beginner zonder hulp of voorkennis een goed instrument aan te schaffen, en dan kies je gemakkelijker voor de goedkoopste oplossing denk ik.
    Laatst gewijzigd door SnoopWinckel; 20 oktober 2010 om 07:42
    Clowns to the left of me, jokers to the right

    Akoestisch: Ovation std Balladeer 1771 AX-5
    Elektrisch: Godin Detour - Fender 2012 Am. Std. Telecaster

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top