Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1

    Picker Mijn Opnames Op Youtube

    Hoi allemaal,
    Ik wilde jullie vragen of jullie een kijkje zouden willen nemen op mijn youtube account en naar mijn muziek luisteren. Mijn accountnaam is Dave9494
    http://www.youtube.com/user/Dave9494?feature=mhum

    Dat zou ik erg leuk vinden.

    David.
    Shut Up 'N Play Yer Guitar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman
    Erg goede gitarist inderdaad, als het goed is heb ik die gitarist nog wel ergens liggen..ik zal vanavond wel even zoeken.

  2. #2

    Standaard

    lekker aan't spammen
    Wil je dat we commentaar op de opnames geven oid?
    Zo, nu maar weer's een andere "handtekening".

  3. #3

    Standaard

    best wel grappig. Beetje 60ies-70ies vibe...
    A good amp will treat you better than any girlfriend, because it's easier to pick up, it screams louder and it shuts up when you take your plug out.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roman Bekijk bericht
    lekker aan't spammen
    Wil je dat we commentaar op de opnames geven oid?
    Ja zou leuk zijn!
    Shut Up 'N Play Yer Guitar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman
    Erg goede gitarist inderdaad, als het goed is heb ik die gitarist nog wel ergens liggen..ik zal vanavond wel even zoeken.

  5. #5
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.707

    Standaard

    Dit is het recording subforum, hier gaat het over de manier van opnemen en als je daarover wilt discussieëren moet je ons vertellen hoe je het hebt opgenomen, met welk programma, met welke microfoon(s) etcetera.

    Als je graag wilt dat we reageren op je muziek, zit je in et verkeerde forum, dan moet je naar het 'sounds' subforum.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  6. #6

    Standaard

    Holy crap, heb JIJ alle zang/gitaar/bass geschreven en opgenomen + drums erbij gegooid met een leeftijd van 15 jaar?

    Dat is echt fucking indrukwekkend.

    Ik vind je muziek echt leuk klinken (ben zelf een metalhead). Zang moet je beter aan werken. Harmonie/dubbele zang klinkt soms niet echt lekker, en ik hoor wat rare dingen in je zanglijnen (bijv 1:19 in http://www.youtube.com/watch?v=hq3HOBcgWX0). Je zang klinkt ook een beetje eentonig, probeer af en toe wat vrolijker te zingen aangezien je muziek volgensmij ook best vrolijk is.

    Verder neem ik mijn petje af!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arvoitus Bekijk bericht
    Holy crap, heb JIJ alle zang/gitaar/bass geschreven en opgenomen + drums erbij gegooid met een leeftijd van 15 jaar?

    Dat is echt fucking indrukwekkend.

    Ik vind je muziek echt leuk klinken (ben zelf een metalhead). Zang moet je beter aan werken. Harmonie/dubbele zang klinkt soms niet echt lekker, en ik hoor wat rare dingen in je zanglijnen (bijv 1:19 in http://www.youtube.com/watch?v=hq3HOBcgWX0). Je zang klinkt ook een beetje eentonig, probeer af en toe wat vrolijker te zingen aangezien je muziek volgensmij ook best vrolijk is.

    Verder neem ik mijn petje af!
    Wow! Superbedankt zeg. Ik zal je tips in acht nemen.
    Shut Up 'N Play Yer Guitar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman
    Erg goede gitarist inderdaad, als het goed is heb ik die gitarist nog wel ergens liggen..ik zal vanavond wel even zoeken.

  8. #8
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.707

    Standaard

    Verplaatst naar Sounds.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Locatie
    België, Ieper
    Berichten
    367

    Standaard

    heel erg mooi. Je hebt echt een prachtige stem en zingt erg goed. Echt knap gedaan!

  10. #10

    Standaard

    Ken jij Alkaline trio? die band heeft twee zangers en jou stem lijkt echt super veel op een van die zangers!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top