Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16

Discussie: met rode wangen

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2010
    Locatie
    Roeselare, Belgie
    Berichten
    17

    Music met rode wangen

    Hoi.
    Heb me zopas geregistreerd. Ik ben 50 en vermoed dat ik wel een 'ouwe' zal zijn tussen jullie jonge gasten. Ik speel al van mijn 14e. Paar groepjes gehad, later solo blues gaan spelen. Bukka White, Big Joe Williams... zo'n dingen.
    Het heavy werk dat ik speel gaat meer uit richting Status Quo, Ted NUgent...
    Ik ben geen echt goede speler en doe het wat op mijn manier.
    Ik kijk wel ferm op naar al die gasten die met tabs, tablaturen en filmpjes alles aan zichzelf leren! Chapeau!!!
    Ik heb al meerdere malen gepoogd dit ook te doen maar hou het nooit vol.
    Ik verval al vlug in mij n vertrouwde gimmics, licks en tricks....
    Ik weet niet of ik hier links mag plaatsen maar dat moet de mod er maar uithalen.
    mijn site : www.patrickmahieu.be

    Ik ben overtuigd dat ik hier heel wat zal kunnen leren en terecht zal kunnen met mijn gitaar/amp/etc-vragen

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Breda
    Berichten
    705

    Standaard

    Ik vind het juist knap hoe mensen het gitaarspelen allemaal hebben geleerd zonder instructievideo's/tablatuur.
    Welkom op het forum!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    1.452
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Welkom hier!!!

    En een leuke site trouwens!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juli 2009
    Locatie
    Hier
    Berichten
    3.211

    Standaard

    geen zorgen .. er zijn meerdere oudere wijze mensen op het forum.

    zonder hun ontbreekt er heel veel informatie.
    je hoeft je ook nergens voor te schamen,

    juist een hartelijk welkom op het forum
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

  5. #5
    Junior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2010
    Locatie
    Roeselare, Belgie
    Berichten
    17

    Standaard

    Toen ik jong was had ik waanzinnig veel ambities. Maar naarmate de jaren vorderen brokkelen die af als oude statige gebouwen. Jullie moeten alles geven om de dingen waar te maken waar jullie achter staan. Metal, Trash, of gewoon rock of pop; go for it! Niets mag jullie in de weg staan. Ik zit hier al een hele tijd te oefenen op wellicht simpele tabs, en dan zie ik jonge gasten feilloos riffs en dingen spelen van hun goden-gitaristen; dit is wonderlijk. Ik hoop dat jullie dat beseffen. Deze namiddag zat ik gezellig mee te kijken met mijn zoon Frodo naar een docu-dvd van Bon Jovi... een uurtje later zat ie al 'dead or alive' uit te proberen...

  6. #6

    Standaard

    welkom Patrick!

    je bewondering voor de jongere garde is niet helemaal onterecht, maar ik wil toch wel even aantekenen dat jij (en ik als iets jongere van 44) het hebt moeten doen met het luisteren naar platen, die je niet even kon terugspoelen, en van het afkijken bij de zeldzame gelegenheden dat je een volleerde gitarist aan het werk kon zien.
    Met youtube en al die gratis online-lessen die je tegenwoording hebt wordt keurig voorgekauwd hoe je iets moet spelen. Ik heb het zelf noot voor noot uit moeten zoeken, als je al kon horen wat er precies gespeeld werd. Laat staan dat het lastig bedenken was hoe het gespeeld werd....

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 oktober 2007
    Locatie
    Old Vleuten town
    Berichten
    2.460

    Standaard

    Welkom!

    Ik zit net je website te bekijken en mijn ogen puilen uit bij die foto's van jouw "gemodde" pickup miniaturen, want wat zijn die verschrikkelijk mooi gemaakt zeg, chapeau!

    Je muziekkamer mag er ook wezen trouwens
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    de franse taal klinkt prachtig, vooral als een mooie jonge franse mevrouw met kleine harde t* die uit haar rode mondje laat rollen
    fb | tet

  8. #8

    Standaard

    Welkom!
    Het is uiteraard een hele andere manier van leren, ik heb juist enorm veel respest voor mensen die zonder tabs prachtige nummers kunnen spelen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fender60 Bekijk bericht
    Hoi.
    Heb me zopas geregistreerd. Ik ben 50 en vermoed dat ik wel een 'ouwe' zal zijn tussen jullie jonge gasten. Ik speel al van mijn 14e. Paar groepjes gehad, later solo blues gaan spelen. Bukka White, Big Joe Williams... zo'n dingen.
    Het heavy werk dat ik speel gaat meer uit richting Status Quo, Ted NUgent...
    Ik ben geen echt goede speler en doe het wat op mijn manier.
    Ik kijk wel ferm op naar al die gasten die met tabs, tablaturen en filmpjes alles aan zichzelf leren! Chapeau!!!
    Ik heb al meerdere malen gepoogd dit ook te doen maar hou het nooit vol.
    Ik verval al vlug in mij n vertrouwde gimmics, licks en tricks....
    Ik weet niet of ik hier links mag plaatsen maar dat moet de mod er maar uithalen.
    mijn site : www.patrickmahieu.be

    Ik ben overtuigd dat ik hier heel wat zal kunnen leren en terecht zal kunnen met mijn gitaar/amp/etc-vragen
    Hallo en welkom! 50 pas? Ik ben 51 ........van die jonge gasten hier kan je veel leren en ik lach me soms helemaal suf om de soms hilarische commentaren.....tegelijkertijd snijden een hoop commentaren wel hout en kan je hier zo af en toe nog veel leren.......wat is leeftijd tenslotte.......ik krijg speciaal voor theorie en de praktische toepasbaarheid daarvan les van een uitstekende gitarist van 27 (ben namelijk autodidact zoals velen van mijn leeftijd en wil nu eindelijk wel eens weten wat ik doe en waarom ), ik bedoel maar ........nooit te oud om te leren, toch? En lol heb je hier, zoals al gezegd, ook .....veel plezier!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Welkom, er zijn hier meer geriatrische personen hoor. Leuk die auto-dingen!
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top