Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 41

Discussie: hng+ad?

Hybrid View

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7.958

    Standaard hng+ad?

    Lekker behulpzaam zijn we weer:
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=138485

    Waar staat die regel dan dat we zulke titels niet meer doen? Verbeter het dan even voor die goedwillende forumgebruiker door een 'acceptabele' forumtitel te formuleren i.p.v. 'm zo het harnas in te jagen.

  2. #2
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Bram, dat is meerdere malen geplaatst in het subforum Elek.gitaren. De dienstdoende mods, waaronder ikzelf, waren het zat om constant titels te bedenken. Vandaar.
    Gezocht: Ibanez DE7

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7.958

    Standaard

    Lekker concreet: 'meerdere malen'. Zo kan iedere (beginnende) gitaarnetter het zeker vinden. Niet dus, want ik moet de zoekfunctie gebruiken om de eerste vermelding te vinden.

    Zal ik anders een formatje maken voor een acceptabele titel? Wat dacht je van: Nieuwe gitaar: [type hier het merk en typenummer]? Echt niet meer werk dan zo'n azijnpost neerzetten en de boel sluiten hoor, maar zo denk ik erover.

  4. #4
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard

    Bram, zit niet zo afgrijselijk de reservemod uit te hangen. Dit is allang besproken, en dat je het gemist hebt is ons probleem niet.
    Gewoon normale duidelijke titels bedenken, das alles.

  5. #5
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Toch staat het niet in de regels op het subforum. Misschien vind je het een zeurderige post van Bram, maar ik vind wel dat het duidelijk vermeld moet worden. Je kan nieuwe leden, of leden die niet vaak nieuwe aankopen doen en derhalve niet in het desbetreffende forum komen niet kwalijk nemen dat ze de discussie gemist hebben.

    Is het mogelijk om deze info in een reeds bestaand sticky te plakken?

    GOLDMEMBER

  6. #6

    Standaard

    Sorry, hoor
    Ik heb het ondertussen aangepast, maar krijg nu de foto's er wel niet meer op

    Ik wist er niets van, maar ik snap er ook eigenlijk het nut niet van: Waarom is een HNGD topic verboden op het forum? Die uitleg mogen jullie mij dan wel verschaffen vind ik, Ik had het dan wel zo aangepast, maar om nu direct dat topic te sluiten zonder uitleg te geven vind ik niet zo correct...

    Voor alle duidelijkheid: Het is niet mijn bedoeling om ruzie te maken ofzo, dat zeker niet...

    Vriendelijke groeten,

    Yanni

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7.958

    Standaard

    Reservemod? Waar heb je het over? Ben ik hier jullie taak aan het doen dan? Nee toch? Ik zeg alleen dat ik het ontzettend onnozel vind om een welwillend forumlid op zo'n manier weer de kast op te jagen i.p.v. op een constructieve manier te helpen. Ga niet zielig doen dat dat 'modereren' zo ontzettend veel werk is, daar kies je voor en dan moet je je ook dienstbaar opstellen.

    En het interesseert me trouwens geen reet dat jij het al zogenaamd ergens besproken hebt, dan zeg ik bij dezen alsnog wat ik ervan vind.

  8. #8
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Zullen we het gewoon over het onderwerp hebben i.p.v. op de man te spelen en te gaan schelden? Dat mag wat mij betreft per PM, niet hier. Volgende sneren richting een persoon zullen worden verwijderd.

    GOLDMEMBER

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    Lekker behulpzaam zijn we weer:
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=138485

    Waar staat die regel dan dat we zulke titels niet meer doen? Verbeter het dan even voor die goedwillende forumgebruiker door een 'acceptabele' forumtitel te formuleren i.p.v. 'm zo het harnas in te jagen.
    Fucking omhooggevallen dictatuurtje, als je je eigen topictitel niet eens mee mag bedenken.

  10. #10
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho Bekijk bericht
    Fucking omhooggevallen dictatuurtje, als je je eigen topictitel niet eens mee mag bedenken.

    Tho, je snapt het niet helemaal denk ik. Je mag vanalles bedenken als het maar een beetje duidelijk en begrijpbaar is.

    Als iemand in een post geen leestekens, geen hoofdletters etc. gebruikt krijgt ie dat van bijna ieder lid te horen. Willen we de titel een beetje duidelijk hebben, is het ineens niet goed. Schiet mij maar lek.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top